پریزی برای نابینایان +عکس



اخبار علمی - پریزی برای نابینایان +عکس

"چینگ تزای" به تازگی وسیله ای برای راحتی نابینایان هنگام کار با وسایل الکتریکی ابداع کرده است که ویژگی های منحصر به فردی دارد.

طراحان صنعتی همه روزه درتلاش هستند تا راهکار مفیدی برای راحت تر کردن زندگی نابینایان پیدا کنند. این افراد یکی از دغدغه های خود را درست کردن وسیله های مختلف مخصوص استفاده نابینایان می دانند و در این زمینه طرح های بسیاری را نیز ارائه می کنند.

اخبار,اخبار علمی,طراحی پریز برای نابینایان,تصاویر پریزی برای نابینایان


"چینگ تزای" به تازگی وسیله ای برای راحتی نابینایان هنگام کار  با وسایل الکتریکی ابداع کرده است که ویژگی های منحصر به فردی دارد. این طراح پریز برق مغناطیسی که در اصل یک آداپتور برای وسایل برقی است به وجود آورده است.

این وسیله در اصل آداپتوری است که به پریز برق وصل شده و با استفاده از سیم های مخصوص مغناطیسی می توان به راحتی به آن متصل شد. از ویژگی های این سیم و آداپتور می توان به نوشته های بریل روی بدنه اشاره کرد که به نوع دستگاه بر میگردد.

اخبار,اخبار علمی,طراحی پریز برای نابینایان,تصاویر پریزی برای نابینایان

 

نکته دوم زمانی جلوه پیدا می کند که نابینایان در حال عبور مرور هستند و اگر پای آن ها به سیم گیرکند بدون هیچ مشکلی سیم از پریز خارج شده و مانع از سقوط فرد نابینا می شود.

این دستگاه هنوز در بخش تست های اولیه است و ممکن است تا سال های آینده وارد بازار شود. تا به حال طراحان بسیاری از این وسیله تمجید کرده اند و آن را از جمله بهترین وسیله های کمک به نابینایان می دانند.

 

اخبار,اخبار علمی,طراحی پریز برای نابینایان,تصاویر پریزی برای نابینایان


اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------