میز پینگ پونگ اپل در راه است +عکس



همیشه طرح هایی که از طرف شرکت اپل ارائه می شود باعث شگفتی مشتاقان تکنولوژی می شود. از این طرح های می توان به خودروی اپل و یا تلویزیون آن اشاره کرد.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، چندی پیش اپل طرحی را در مورد آیپادهای ضد آب ارائه کرد و در آن از مواد خاصی استفاده کرده بود. این بار از همان مواد و با استفاده از چیزهای دیگر طرح یک میز پینگ پونگ را ارائه کرده است.

این میز که در نوع خود منحصر به فرد است از یک سطح بسیار شفاف و صاف درست شده است . همچنین به سیستم های کامپیوتری مانند حساسیت به ضربه مجهز شده است و البته این میز کمترین انحراف را به توپ وارد می کند.

اپل ,پینگ پونگ , خواندنی

در دل این میز که 3 متر طول و 1.52 متر عرض دارد یک سیستم پیشرفته اپل شامل یک پردازنده 4 هسته ای 2.4 گیگارتزی و همچنین یک کارت گرافیک 5870 از شرکت "ای تی آی" وجود دارد. این میز همچنین دارای سیستم Wi-Fi است.

با این امکانات این میز هم می شنود هم می تواند صحبت کند و همچنین نحوه بازی کردن شما را تحلیل می کند و همچنین در صورت نیاز می تواند شما را به بهتر بازی کردن نیز راهنمایی کند.

این میز تمام امتیازات و خطاها و همچنین تحلیل ها بازی را در همان زمان برای برنامه ای که در گوشی آیفون شما قرار دارد می فرستد و مربی شما می تواند با استفاده از آن ها موارد مورد نیاز را به شما گوشزد کند.

اپل ,پینگ پونگ , خواندنی

اپل ,پینگ پونگ , خواندنی

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------