لباس‌هایتان را پرینت بگیرید +عکس



"جوشا هریس" طراحی است که قصد دارد با ایده پرینترهای سه بعدی در آینده صنعت لباس را زیر سوال برده وراه جالب تری را برای بدست آوردن لباس ارائه دهد.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، این روزها لباس های مختلفی با طرح و رنگ های متفاوت در بازار وجود دارد که انتخاب از میان آن ها بسیار سخت است، همچنین با محدود بودن اندازه ها ممکن است انچه مد نظر دارید را پیدا نکنید.

در آینده اما با مشکلات امروزی در مورد لباس مواجه نخواهید بود چرا که "جوشا هریس" دستگاهی را طراحی کرده است که به شما این امکان را می دهد تا هر لباسی را که دوست دارید در خانه پرینت بگیرید و بر تن کنید.

پوشیدن لباس های پرینتی , پرینت های سه بعدی
این دستگاه قرار است برای سال 2050 ساخته شود و به دو صورت کار می کند. در روش اول شما اندازه و ابعاد قسمت های مختلف بدن و رنگ و طرح های مختلف را انتخاب می کنید و سپس با تایید لباس برای شما پرینت گرفته می شود.

در روش دوم دستگاه با متصل شدن به فروشگاه های مختلف انواع آخرین مدل های لباس را بدست می آورد و با خرید هر کدام لباس برای شما پرینت گرفته می شود.

پوشیدن لباس های پرینتی , پرینت های سه بعدی
این دستگاه دقیقا در روزها شلوغی که بازارها مملو از جمعیت است و یا آنکه شما توانایی خرید ندارید بسیار مفید است و البته باید منتظر بمانیم تا این دستگاه صنعت لباس را متحول کند.

این لباس ها همجنین از موادی ساخته می شوند که به راحتی قابل بازیافت و گیاهی هستند. به همین دلیل به محیط زیست آسیبی نمی رسانند..... /  yjc.ir

پوشیدن لباس های پرینتی , پرینت های سه بعدی

پوشیدن لباس های پرینتی , پرینت های سه بعدی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------