نهایی شدن تعطیلی پنجشنبه مدارس ابتدایی



 

 

 

تعطیلی مدارس

 

 

 

دبیر شورای عالی آموزش و پرورش از بررسی نهایی طرح «ساماندهی مدارس ابتدایی در روزهای پنجشنبه و تعطیلی دانش آموزان در این روز» در جلسه فردای شورای عالی خبر داد و گفت: اکثر اعضای شورا با اجرای این طرح موافق هستند و امکان تصویب آن زیاد است.

مهدی نوید ادهم بیان اینکه جلسه روز سه شنبه سوم اسفند ماه شورای عالی آموزش و پرورش به بررسی و تصمیم گیری نهایی در خصوص طرح ساماندهی مدارس ابتدایی در روزهای پنجشنبه و تعطیلی دانش آموزان در این روز خواهد پرداخت، افزود: پس از تصویب این طرح، راهنمای برنامه درسی در دستور کار اعضای شورا قرار می گیرد.

به گزارش مهر، وی همچنین از بررسی سند برنامه درس ملی برای اولین بار در شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه روز چهارشنبه خبر داد و گفت: این سند در شورای عالی آموزش و پرورش نهایی شده است و هم اکنون در شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

برنامه درسی ملی یکی از موضوعات اصلی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که به موضوع محتوای درسی و چگونگی آن اشاره دارد. این سند از سال 1383 در سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی توسط محققین حوزه و دانشگاه در حال تهیه و تدوین است و تا کنون 13 بار ویرایش شده است..../تحلیل:تابناک

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------