۵ دلیل برای نخریدن ipad جدید



 ipad جدید,آی چد جدید,عکس ipad جدید,ویژگیهای آی پد ۳ ,قیمت آی پد ۳ ,حافظه آی پد ۳ ,نمایشگر آی پد

 

۵ دلیل برای نخریدن ipad جدید

 

آی پد جدید معرفی شد قرار بود با نام آی پد ۳ وارد بازار بشه اما بنا به دلایلی به آی پد جدید تغییر نام پیدا کرد. به نظر من هم این کار درست بود چون این آی پد امکانات شگفت آور تری نسبت به نسل قبلی خود نداشت و نمی تونست نسل جدید نام بگیره . به هر حال مردم از روز اول معرفی این محصول اشتیاق خریدش رو داشتند و ۳ میلیون آیپد جدید در عرض چند روز به فروش رفت و دلیلش هم به احتمال زیاد اینه که محصول مارک اپل رو یدک می کشه .

اما در این بین دلایلی وجود درند که شما رو از خرید آی پد جدید منصرف خواهند کرد پس ادامه پست رو بخونید . اینها دلایلی است که یک بلاگر تکنولوژی فلیپینی به نام Raymond Lau است که برای یاهو هم می نویسد .

 

۱ – احتمالا شما ipad 2 دارید !

صرفنظر از تکنولوژی ارتباط ۴G LTE و همچنین رزولوشن بالای نمایشگر آی پد جدید ، نسبت به ipad 2 قابلیت عجیب غریب تری نداره . Lau حتی افرادی که آی پد ۱ دارند رو ترغیب به خرید آی پد ۲ می کنه چون فرق بین این دو زیاده .

 

۲ – ۴G LTE فقط در آمریکای شمالی جواب میده !

پروژه مشارکتی نسل سوم شبکه تلفن همراه (به انگلیسی: ۳GPP Long Term Evolution، مخفف LTE)، آخرین استاندارد در بین فناوری های شبکه ی تلفن همراه است که فناوری شبکه های GSM/EDGE و UMTS/HSPA را ارائه می دهد. نسل حاضر شبکه های ارتباطی تلفن همراه به طور کلی نسل سوم(۳G) شناخته می شوند. LTE یک ارتباط رادیویی پرسرعت هستش که مبنای استاندارد نسل ۴ ارتباط موبایلی به شمار می ره . حال مشکل اینجاست که این تکنولوژی وابستگی مستقیم داره به این که شما کجا هستید . در آمریکای شمالی ،‌شبکه های LTE‌ روی فرکانس ۷۰۰ مگاهرتز و ۲٫۱ گیکاهرتز تنظیم شده اند و این در حالیه که هر جای دیگر غیر از اونجا بین ۸۰۰ مگاهرتز تا ۲٫۶ مگاهرتز می باشد .

 

۳ – نمایشگر رتینا عاملی برای خرید نمی باشد !

نمایشگر آی پد ۲ با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۷۶۸ به اندازه کافی شفاف و واضح هست که بتوانید از نمایشگر رتینا بگذرید . اگر آیپد ۲ دارید این کار به قدری وسواس به حساب میاد که بخواهید آی پد جدید بخرید و آن هم برای نمایشگر !

 

۴ – ظاهر و سخت افزار مشابه

یکی از مشکلات اساسی آیپد ( ۱ ، ۲ ) نداشتن پورت USB می باشد که این مشکل همچنان در ای پد جدید نیز وجود داره . پورت USB چیزی است که در تبلت های اندرویدی دیده میشه . ضمن اینکه در آی پد جدید نیز همانند دو نسل قبلی نمی توانید همزمان هم شارژ کنید و هم اطلاعات رو رد و بدل کنید چون یک پورت بیشتر روی آن نیست .

در واقع این گونه می توان گفت که اگر آی پد ۲ و آی پد جدید رو کنار هم بگذارید کمتر کسی قادر به تشخیص آنها از هم می شود .

 

۵ – آی پد تنها گزینه نیست !

اکثر ویژگی های تبلت آی پد در تبلت های اندرویدی و حتی ویندوز هفتی می تونید داشته باشید و آی پد تنها انتخاب شما نخواهد بود . دسترسی به یک تبلت اندرویدی با قیمتی بسیار کمتر از آی پد برای همگان امکان پذیره .

اگر می خواهید آی پد جدید بخرید و دلایل بالا قانع کننده نیست خب بخرید !/علم فردا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------