تومور سرطانی چهره زیبای این دختر جوان را عوض کرد+عکس



تومور سرطانی چهره زیبای این دختر جوان را عوض کرد+عکس

 

 ,تومور سرطانی ,چهره زیبای  دختر,علائم وجود تومور

 

"تاشا جسیکا" زمانیکه دچار آبریزش چشم شد تصور میکرد این مسئله بخاطر حساسیت به لوازم آرایش و یا شرایط آب و هوایی است. او هرگز تصور نمیکرد چیزی که به نظرش انقدر ساده و طبیعی جلوه کرده است زندگی اش را برای همیشه دستخوش تغییر خواهد کرد.

علت آبریزش چشم این دختر 19 ساله نوع کمیابی از سرطان بود که به صورت توموری پشت بینی وی قرار گرفته بود و به گفته پزشکان حتی ممکن است تمام صورت او را از بین ببرد.

 

او از سن 16 سالگی علائم وجود این تومور را به همراه داشته است و برای درمان این مشکل به هر پزشکی که مراجعه کرده بود علت را حساسیت به مواد شیمیایی عنوان کرده بودند اما نهایتا یک پزشک وی را به متخصص چشم معرفی کردو او که هیچ بهبودی در شرایط احساس نمیکرد تاشا را برای اسکن فرستاد و آنجا بود که این تومور سرطانی خود را نشان داد.

 

 

در سال 2010 طی یک عمل جراحی این تومور از صورت او خارج شد اما بخاطر این عمل ، بینی وی دچار تغییر حالت شد و کلا" چهره او تغییر کرد. وی حتی بینایی چشم چپش را از دست داده است.

او میگوید اگر پزشکان زودتر بیماری او را تشخیص داده بودند شاید نیازی به این همه اعمال جراحی زیبایی با هزینه های بالا نبود./جام نیوز


 ,تومور سرطانی ,چهره زیبای  دختر,علائم وجود تومور

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------