پریز برق خورشیدی +عکس



پریز برق خورشیدی +عکس

استفاده از انرژی خورشیدی آسان نیست و نیاز به دستگاه های خاص دارد. چریز خورشیدی یکی از بهترین ایده هایی است که تا به حال برای استفاده از این انرژی ارائه شده است.

استفاده از انرژی خورشیدی این روزها به عنوان هدف اصلی همه طراحان شناخته می شود. بسیاری از طراخان همیشه به دنبال راهی برای استفاده بهینه از این انرژی درحال گذر بوده اند.

در میان همه طرح هایی که تا به حال برای استفاده از انرژی آفتاب ارائه شده است شاید طرح پیشنهادی " Kyuho Song" شاید جالب ترین باشد. او توانسته است یک پریز برق خورشیدی با حالتی جالب طراحی کند.

دوشاخه ,پریز برق خورشیدی

این پریز انرژی خورشید را به برق تبدیل می کند ولی برای آنکه از آن استفاده کنید تنها لازم است پریز را به شیشه بچسبانید تا با این کار نور خورشید به سلول های پشت آن خورده و برق را برای شما تولید کند.

این دستگاه بسیار ساده است چرا که با یک تیوپ خاص به شیشه میچسبد. تنها کاری که شما لازم است انجام دهید اتصال دوشاخه و استفاده از برقی است که به راحتی به دست می آید.

این پریز برق در صورت تولید انبود می تواند یکی از بهترین و سبزترین ایده هایی باشد که تا به حال ارائه شده است چرا که هیچ دستگاهی تا به امروز به این آسانی انرژی تبدیل شده خورشید را در اختیار شما قرار نمی دهد.

دوشاخه ,پریز برق خورشیدی

دوشاخه ,پریز برق خورشیدی

منبع:yjc.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------