هر فضایی را به کنفرانس تلفنی تبدیل کنید



هر فضایی را به کنفرانس تلفنی تبدیل کنید
یک شرکت فناوری اقدام به ارائه یک دستگاه اسپیکرفن بلوتوث کرده که صدا را با کیفیت بالا به افرادی که همواره در جستجوی صدای بهتر هستند اما در حرکت به سر می برند ارائه کرده است.
کریس شولتز مدیر بازاریابی شرکت فناوری "جبرا" که این اسپیکرفنهای بلوتوث را ارائه کرده گفت: این شرکت به دنبال دستگاه های روی میزی دارای قابلیت اتصال بلوتوث است و همواره می خواهد که دستگاه هایی با قیمتهای ارزان قیمت ارائه کند.
راه اندازی این اسپیکرها که اندازه آن کمی بیشتر از 12 سانتی متر است کمتر از 5 دقیقه طول می کشد. این دستگاه های شبیه سی دی دربرگیرنده 8 دکمه در بالا از جمله دکمه کم و زیاد کردن و بی صدا کردن است.
این شرکت که خود را یکی از پیشگامان گجتهای تلفنهای هوشمند می داند، درحال حاضر 30 درصد از بازار اسپیکرفنهای یو اس بی جهانی را در اختیار قرار دارد.

دستگاه اسپیکرفن بلوتوث,اسپیکرفنهای یو اس بی

براساس اعلام این شرکت، اسپیکرفن بلوتوث با عنوان " اسپیک 510" برای افراد حرفه ای طراحی شده که هر روز به صدای با کیفیت نیاز دارند، این افراد با استفاده از این اسپیکرها می توانند به تماس تلفنی و همچنین انجام کنفرانس تلفنی بپردازند.
اسپیکرفن های دارای کابل با قیمت 150 دلار برای تلفنهای هوشمند و تبلت از طریق بلوتوث عرضه می شود و مدل جدید آنها که از آن با عنوان "اسپیک 510+" یاد می شود، از ماه مارس با قیمت 180 دلار عرضه خواهد شد.
این دستگاه های جانبی دارای باطریهای قابل شارژ هستند که انرژی آن توسط یو اس بی تأمین می شود.
این اسپیکرفنها با یک تلفن هوشمند و یا یک تبلت جفت می شود و زمانی که تلفن یک تماس دریافت می کند، دستگاه زنگ می زند و تلفن را می توان با استفاده از یک دکمه پاسخ گفت.
این شرکت اعلام کرده است که آنچه دستگاه " اسپیک 510" را از سایر محصولات بازار متمایز می کند، قابل حمل بودن و عدم نیاز به آداپتور است.
براساس اظهارات مدیر جبرا در آمریکای شمالی، این دستگاه می تواند هر فضایی را به یک سالن کنفرانس تبدیل کند. نیروی دستگاه های موبایل با سرعت درحال رشد است و نیازمند فناوری است که آنها را سودمند تر جلوه دهد..../mehrnews.com

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------