خودروی فضایی ماتادورها +عکس



سوپرخودروها بخش خاصی از بازار جهانی را در اختیار دارند و هر ساله نیز مدل های جدید وارد بازار می شود."تارامونتانا" یکی از شرکت هایی است که از این خودروها استفاده می کند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، کارخانه اسپانیایی "تارامونتانا" یکی از شرکت های خودروسازی بسیار معروف در عرصه تولید سوپرخودروها است و تا به حال مدل های بسیار زیادی از خودروهایش را وارد بازار کرده است.

خودروی فضایی ماتادورها

این شرکت همیشه به خاطر طرح های بسیار پیچیده و فضایی اش مورد تقدیر بوده است و طرفداران خودروهای عجیب از مشتریان این شرکت هستند.

خودروی فضایی ماتادورها

چندی پیش این شرکت خودروهایی را با نام های R وS تولید کرده است که هر کدام از آن ها ویژگی های خاص خودشان را داشته اند ولی هم اکنون این شرکت مدل XTR را در دست تولید دارد.

این مدل که تمام ویژگی های دو مدل قبلی را دارد می تواند به عنوان یک سوپرخودرو با طرح فضایی خودش را در دل هر طرفدار خودرو جا کند.

از جمله امکانات این خودرو می توان به یک موتور 12 سیلندر با قدرت 808 اسب بخار اشاره کرد و همچنین لازم به ذکر است که موتورهای این خودرو تحت لیسانس مرسدس بنز قرار دارد.

خودروی فضایی ماتادورها

این خودرو می تواند به سقف سرعت 325 کیلومتر بر ساعت برسد. همچنین این خودرو سرعت 0 تا 100 کیلومتر را در 3.6 ثانیه طی می کند./باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------