تولید کیسه‌های زباله خاص+تصاویر



اخبار علمی - تولید کیسه‌های زباله خاص+تصاویر

یک شرکت هلندی کیسه‌های زباله‌ای تولید کرده است که از دور ریخته شدن کالاهای مصرفی جلوگیری می‌کند.

یک شرکت هلندی به نام Waarmakers کیسه زباله‌ای به نام GoedZak برای جمع‌آوری کالاهای مصرفی که هنوز هم قابل استفاده هستند و اشخاص آنها را در زباله‌ها می‌اندازند، تولید کرده است.

  اخبار,اخبار علمی, تولید کیسه‌های زباله خاص

 این کیسه دارای یک نوار زرد و یک قسمت شفاف و زیپ است؛ وسایلی که شهروند نیاز ندارد، در آن گذاشته می شود و در کنار سطل زباله قرار می‌دهد تا رهگذران بتوانند داخل کیسه را مشاهده کنند و اگر نیاز به آن وسیله داشته باشند، بردارند.

به زبان هلندی  Goed Zak به معنی پسر خوب یا روح خوب است اما این کلمات در کنار هم به معنی کیسه خوب است و برای انجام کارهای خوب به کار برده می‌شود؛ این کیسه موجب می‌شود وسایل دور ریخته نشوند بلکه در اختیار شخصی که نیاز دارد قرار گیرد و محیط زیست را زشت نمی‌کند.

این شرکت هلندی بیش از 50 هزار کیسه برای استفاده شهروندان در طول تابستان در اختیار فروشگاه‌ها گذاشته است تا شهروندان از آن استفاده کنند.

   اخبار,اخبار علمی, تولید کیسه‌های زباله خاص

 طراح این کیسه‌ها می‌گوید: ما در حال برنامه‌ریزی یک برنامه کاربردی هستیم و تا جایی که امکان دارد از دور ریختن کالاهایی که قابل استفاده هستند جلوگیری کنیم و در اختیار کسانی که به آن وسایل نیاز دارند، می‌گذاریم. این یک روش ساده برای استفاده مجدد اشیاء و نوعی کمک مالی به اشخاص دیگر است، بنابراین این کار منافع زیادی دارد و از پر شدن سطل‌های زباله نیز جلوگیری می‌کند.

 

اخبار علمی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------