خودرویی که با ورزش شارژ می شود! +عکس



خودرویی که با ورزش شارژ می شود! +عکس
ورزش کردن می تواند برای همیشه سلامت بدن را تضمین کند، حال اگر بتوان به غیر از داشتن اندام مناسب و سلامت فایده دیگری هم برای آن پیدا کرد، میتوان امید به نهادینه شدن ورزش در وجود تمام انسان ها داشت.

کارخانه های خودروسازی به هر میزان هم در تولید خودروهای بنزینی استاد باشند باز هم باید در آینده ای نزدیک تسلیم خودروهای الکتریکی شوند. این خودروها به زودی بازار دنیا را در دست می گیرند.

انرژی الکتریکی برای خودروها دارای فواید بسیار است از جمله آنکه محیط زیست سالم مانده و مشکل آلودگی حل خواهد شد اما در مقابل این خودروها مشکلاتی هم دارند که قابل چشم پوشی نیست و یکی از آن ها تمام شدن زودهنگام شارژ و مدت زمان طولانی برای شارژ مجدد است که تا به حال ایده هایی برای رفع این مشکل ارائه شده است.

تصاویر خودروهای شارژی , شارژ خودرو با ورزش
"دا فنگ" طراح چینی به تازگی با طرحی به نام "GYM" وارد عرصه طراحی خودرو شده است و همین ابتدای کار ایده ای ناب را برای خودروهای آینده به همراه خود آورده است. در این خودرو ورزش کردن می تواند باعث شارژ خودرو شود و دیگر خودروی شما برای حرکت کردن هزینه ای مانند پول بنزین یا برق ندارد.

این خودرو تک نفره است و شکل ظاهری آن از هواپیماهای جنگ جهانی دوم گرفته شده است. بدنه آن از فیبرکربن ساخته شده است و وزنی بسیار پایین دارد اما نکته اصلی در صندلی آن است که به تنهایی یک باشگاه ورزشی است.

تصاویر خودروهای شارژی , شارژ خودرو با ورزش
با نشستن روی صندلی این خودرو، اپشن های ورزشی برای شما باز شده و می توانید از میان آن ها ورزش هایی مانند: دراز نشست، وزنه پا، بارفیکس و ... را انتخاب کنید. با انجام هر کدام از این نرمش ها سیستم شارژر خودرو به کار افتاده و موتور الکتریکی آن شارژ می شود.

این طراح در مورد ایده اش می گوید این کار باعث می شود تا افرادی که علاقه ای به ورزش ندارند هم مجبور به انجام حرکات ورزشی شوند. به گفته "فنگ" این خودرو حتما تولید خواهد شد و تا 8 سال آینده وارد بازار می شود..... /  yjc.ir

تصاویر خودروهای شارژی , شارژ خودرو با ورزش

تصاویر خودروهای شارژی , شارژ خودرو با ورزش

تصاویر خودروهای شارژی , شارژ خودرو با ورزش

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------