کدام تبلتها قابل تعمیرند/ کابوس تعمیر محبوبترین تبلتهای بازار



تبلت,غیرقابل تعمیرترین تبلتها,محبوب ترین تبلتهای بازار

کدام تبلتها قابل تعمیرند/ کابوس تعمیر محبوبترین تبلتهای بازار
در فهرست جدیدی که در رابطه با میزان تعمیرپذیری تبلتها منتشر شده مشخص شده است که وقتی آی پد اپل و تبلتهای سرفیس مایکروسافت دچار نقص شوند برای تعمیر به یک کابوس تبدیل می شوند، از این رو آنها در فهرست جزء غیرقابل تعمیرترین تبلتها قرار می گیرند.
در فهرست جدیدی که توسط شرکت iFixit منتشر شده، تبلتهایی که از قابلیت تعمیر پذیری برخوردارند معرفی شده و به آنها رتبه داده شده است.
این فهرست هنگام خریداری تبلت برای کاربر می تواند حائز اهمیت باشد چرا که با توجه به آن می توان تبلتی انتخاب کرد که در صورت بروز نقص قابل تعمیر شدن است. این فهرست که به تازگی منتشر شده 18 تبلت را مورد نقد و بررسی قرار داده است و پس از قطعه قطعه کردن آن رتبه مورد نظر به تبلت ارائه شده است.
در این فهرست میزان دشواری تعمیر محبوب ترین تبلتهای بازار نیز مورد تأکید قرار گرفته است.

تبلت,غیرقابل تعمیرترین تبلتها,محبوب ترین تبلتهای بازار


شرکت خصوصی iFixit مستقر در سن لوئیس ابیسپو، کالیفرنیا در سال 2003 تأسیس شده است و قطعاتی را برای تعمیر گجتهای الکترونیکی به فروش می رساند.
بسیاری از کاربران این موضوع که سرفیس پرو از قابلیت تعمیرپذیر برخوردار نیست و این دستگاه به عنوان آخرین دستگاه در جدول قرار گرفته است. تنها نکته مثبت درباره این دستگاه این است که باطری آن به مادربورد لحیم نشده است.

تبلت,غیرقابل تعمیرترین تبلتها,محبوب ترین تبلتهای بازار

آی پد محبوب اپل نیز در این رابطه وضعیتی بهتر از سرفیس ندارد. آی پد مینی، نسل چهارم آی پدها؛ آی پد نیو ، نسل سوم از آی پدها و آی پد 2 در این جدول در دومین رده غیرقابل تعمیرها قرار گرفته اند. تنها آی پد اصلی که نسل اول محسوب می شوند از 10 نمره 6 نمره به خود اختصاص داده و در مقایسه با سایر دستگاه های هم ردیف خود در شرکت اپل بیشتر قابل تعمیر است.
کایل وین از شرکت iFixit که این فهرست را منتشر کرده، ابراز امیدواری کرد که از طریق رأی مصرف کنندگان تولیدکنندگان بتوانند سخت افزارهایی تولید کنند که تعمیر آنها ساده تر باشد.
وین یکی از طرفداران دستگاه های قابل تعمیر با اهداف اجتماعی و زیست محیطی است.
برای مثال تبلت XPS از شرکت دل به سادگی تعمیر می شود و در صدر این جدول قرار داد اما ممکن است شکل و ظاهر دستگاه موجب شود که مصرف کننده تبلت سرفیس مایکروسافت را به آن ترجیح دهد چرا که قطعات این تبلت از نظر ظاهری و بیرون بسیاری محکم به هم متصل شده اند.
از سوی دیگر اطلاع از این مسئله که باطری نکسوس 7 گوگل را می توان تعویض کرد، ممکن است گزینه ای را فراهم کند تا کاربر این دستگاه را نسبت به آی پد مینی ترجیح دهد.
با تمام این اوصاف در بسیاری از موارد گزینه قابلیت تعمیر هنگام خرید یک دستگاه تبلت در ذهن مصرف کننده وجود ندارد..../mehrnews.com

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------