یک خودروی بی اعصاب با سه چرخ +عکس



اخبار علمی - یک خودروی بی اعصاب با سه چرخ +عکس

کمپانی پولاریس برای جشن سالگرد 60 سالگی خود از یک طرح بی نظیر با سه چرخ رونمایی کرد. "اسلینگ شات" خودرویی دو نفره است که دو چرخ در جلوی بدنه و یک چرخ در مرکز قسمت انتهایی بدنه خود دارد..

تا به حال خودروهایی که با سه چرخ ساخته شده اند موفقیت آمیز نبودند و بدون کمترین سروصدایی از صنعت خودروسازی خارج شده اند اما طراحان دست از سر این خودروهای عجیب بر نمی دارند هنوز نمونه هایی از این طرح ها را می توان دید. البته این بار پیشرفت های چشمگیری در خودروی سه چرخه ایجاد شده است.

 

اخبار,اخبار علمی,خودرو

 
کمپانی پولاریس برای جشن سالگرد 60 سالگی خود از یک طرح بی نظیر با سه چرخ رونمایی کرد. "اسلینگ شات" خودرویی دو نفره است که دو چرخ در جلوی بدنه و یک چرخ در مرکز قسمت انتهایی بدنه خود دارد.

 

اخبار,اخبار علمی,خودرو

 
این خودرو قرار است نگاه همه را به خود جلب کند و همچنین در مسابقات مختلف نیز کاپ های قهرمانی را درو خواهد کرد. این خودرو یک اتومبیل معمولی نیست بلکه یک موتورسیکلت فوق سریع است که حس اتومبیل را نیز در شما به وجود می آورد.

 

اخبار,اخبار علمی,خودرو

 

صندلی های مسابقه ای و دیدی 360 درجه این خودرو که چهره ای بسار عصبانی دارد به شما این اجاره را می دهد تا از سرعت و از مناظر اطراف لذت کافی را ببرید. به گفته سازنده های این خودرو در هرلحظه سرنشینان می توانند قدرت را زیرپایشان حس کنند.

 

اخبار,اخبار علمی,خودرو

 
این خودرو با یک موتور 2.4 لیتری با قدرت 173 اسب بخار کار می کند. این قدرت موتور به همراه یک گریبکس 5 سرعته می تواند بسیار زیاد باشد. و روی یک بدنه آلمینیومی تبدیل به یک موشک در جاده ها خواهد شد.

اخبار علمی - باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------