ساعتی برای کنترل همه چیز +عکس



دنیای امروزی مملو از فناوری های گوناگون شده است به طوری که شاید بسیاری از آن ها را یکبارهم استفاده نکنیم. به تازگی یک شرکت تمام فناوری های مورد نیاز را در قالب یک ساعت مچی طراحی کرده است.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، این روزها با بسیاری از تکنولوژی ها احاطه شده ایم. همه این فناوری ها از ساعت دیجیتال تا دزدگیر و تلفن های هوشمند، همه و همه تنها باعث سردرگمی ما می شوند در حالی که می توانند در کنار هم باشند.

یک گروه از مهندسین به تازگی دستگاهی طراحی کرده اند که می تواند تمام وسایل تکنولوژیک اطراف مارا در یک ساعت مچی جمع آوری کند. این وسیله "LifeHub" نام گذاری شده است که به معنای شاخه های زندگی است.

طراحی ساعت کنترل کننده , تصاویر ساعت های کنترل کننده
این ساعت با استفاده از صفحات انعطاف پذیر و به صورت لمسی درست شده است که می توان آن را دور مچ پیچید. هنگامی که روی دست شماست نقش ساعتی با صفحه لمسی با امکانات ویژه مانند مشاهده پیامک ها و گوش دادن به موسیقی را ایفا می کند.

با باز کردن این وسیله از دست صفحات آن کنار هم قرار گرفته می شود، پس حال شما یک تلفن همراه با صفحه نمایش باکیفیت دارید که تمام کارهای سیستم های امروزی را به خوبی انجام می دهد.

طراحی ساعت کنترل کننده , تصاویر ساعت های کنترل کننده
از دیگر امکانات این ساعت می توانیم به آن اشاره کنیم که با برنامه ریزی این دستگاه می تواند به ریموت درب خانه، دزدگیر خودرو حتی کلید درب خانه شما تبدیل شود. پس از همه شاخه های فناوری زندگی دور مچ شما قرار می گیرد.

این تلفن همراه همچنین یک پروژکتور خانگی است که به شما اجازه می هد هر زمان که خواستید تصاویر را روی صفحه ای بزرگتر مانند پرده های سینمایی تماشا کنید حتی تماس های تصویری نیز به همین صورت برقرار می شود.

این تلفن همراه یا ساعت مچی می تواند در آینده بسیاری از مشکلات ما با فناوری های مختلف را حل کند البته رسیدن به زمان ارائه این وسیله همچنان نیاز به صبر دارد..... /  yjc.ir

طراحی ساعت کنترل کننده , تصاویر ساعت های کنترل کننده

طراحی ساعت کنترل کننده , تصاویر ساعت های کنترل کننده

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------