کنترل موشک کاغذی با موبایل!



  اخبارعلمی ,خبرهای  علمی , موشک کاغذی
یک شرکت استارتاپ کیت بلوتوثی ابداع کرده که می‌توان از طریق گوشی موشک کاغذی خود را هدایت کرد! 

به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، همه ما واقعا هواپیماهای کاغذی را دوست داشتیم و هنوز هم اکثرمان با دیدن آن یاد ایام کودکی می‌افتیم.

 

اکنون یک استارتاپ به نام "پاورآپ"(PowerUp) رویای کودکی ما را تحقق بخشیده و ما می‌توانیم با نصب یک کیت بلوتوث روی هواپیما، آن را از طریق گوشی هوشمند خود هدایت کنیم.

 

"شای گویتین"(Shai Goitein) مخترع این کیت است. حرفه وی طراحی صنعتی است و این کار را با ترکیب احساس و علاقه خود به هواپیما، اوریگامی و تکنولوژی برای کودکان انجام داده است.

 

برای هدایت این موشک، ماژول را با گوشی هوشمند خود از طریق بلوتوث همگام می‌کنیم و اپلیکیشن آن را باز کرده و آغاز به کار می‌کنیم.

 

این نرم‌افزار نه تنها به شما افق مصنوعی و اطلاعات محدوده‌ای را نشان می‌دهد، بلکه هنگامی که گوشی را از چپ به راست حرکت می‌دهید، موشک نیز به همان جهت حرکت می‌کند. در واقع گوشی تبدیل به سکان هدایت موشک کاغذی می‌شود.

  اخبارعلمی ,خبرهای  علمی , موشک کاغذی

با هر بار شارژ از طریق یک پورت میکرو یو.اس‌.بی، حدود 10 دقیقه قادر به پرواز خواهید بود و به لطف جنس لاستیک و فیبرکربن موشک، مهم نیست که فرود چگونه باشد و چه تعداد برخورد با اشیای مختلف و زمین داشته باشد.

 

این شرکت ابتدا هواپیمای کاغذی قابل کنترل توسط گوشی‌های هوشمند خود را سال 2014 معرفی کرد، اما اکنون در دسترس همه است.

 

"پاورآپ" اعلام کرده است که خرده‌فروشی و پیش‌سفارش آن از همین ماه فوریه آغاز خواهد شد و قیمت آن از 29 تا 37 دلار خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------