پورشه هم تاکسی پرنده می سازد



  اخبارعلمی ,خبرهای علمی ,پورشه
شرکت پورشه که به علت تولید اتومبیل های خاص و گران قیمت شهرت دارد، به جمع شرکت هایی پیوسته که قصد دارند تاکسی های پرنده تولید کنند. 

به گزارش مهر به نقل از انگجت، منابع مطلع می گویند این شرکت در حال گذراندن آخرین مراحل طراحی تاکسی پرنده خود است و به زودی از نمونه اولیه این محصول رونمایی می کند.

 

پیش بینی می شود این تاکسی پرنده هم مانند محصولات رقیب تا حد زیادی خودکار باشد و بخش عمده فرایند پروازی آن بدون دخالت انسان صورت بگیرد. هر چند در این زمینه هم جزئیات کامل در دسترس نیست.

 

ظاهرا این تاکسی پرنده سرعت چشمگیری هم خواهد داشت. دتلو وون پلاتن مدیر فروش پورشه در این مورد گفته است: رانندگی از کارخانه پورشه در زفن هاوزن تا فرودگاه اشتوتگارت نیم ساعتی طول می کشد، اما طی این مسیر به صورت هوایی تنها سه دقیقه و نیم طول می کشد.

 

دایملر یکی از رقبای پورشه نیز در حال طراحی پهپادی به نام ولووکوپتر است که توانایی های مشابهی دارد. گیلی شرکت همکار ولوو نیز با خرید موسسه ترافوجیا به دنبال سرمایه گذاری در این زمینه است. ایرباس هم تولید خودروهای پرنده را در دستور کار قرار داده و انتظار می رود محصولات تولیدی این شرکت ها ظرف ۵ سال آینده روانه بازار شوند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------