با توپ گلف هوشمند راحت تر به هدف بزنید



  اخبار علمی,خبرهای  علمی , گلف هوشمند

وقتی بحث بازی گلف پیش می آید، به هدف نشاندن توپ به مهم ترین اولویت بازیکنان مبدل می شود. محاسبات لازم برای تحقق این هدف کار ساده ای نیست و هوشمندشدن توپ این بازی به حل مشکل کمک می کند. 

به گزارش مهر به نقل از دیجیتال ترندز، Gen i۱ نام توپ گلف هوشمندی است که به علاقمندان به بازی گلف کمک می کند تا بتوانند با دقت بیشتری توپ را به سمت هدف هدایت کنند.

 

این توپ که توسط شرکت Coach Labs طراحی شده، مجهز به حسگرهایی در نه محور، تراشه میکروکنترلر و سیستم ارتباطی رادیویی مبتنی بر بلوتوث است. این توپ پس از دریافت ضربه قادر به برآورد مسیر پیش رو، سرعت، شدت ضربه وارده و نحوه چرخش توپ است.

 

کل قطعات الکتریکی مربوط به این توپ هوشمند در درون یک محفظه گرد شیشه ای قرار گرفته و در درون توپ قرار می گیرد. این مجموعه وزن بسیار ناچیزی دارد و لذا تاثیر چندانی بر وزن نهایی توپ نمی گذارد.

 

مجموعه اطلاعات جمع آوری شده توسط این توپ های هوشمند از طریق یک برنامه تلفن همراه قابل دریافت است و افراد تازه وارد و ناآشنا با ورزش گلف می توانند از این طریق سطح بازی خود را ارتقا بخشند. بررسی ها حاکیست این افراد برای به هدف نشاندن توپ گلف در بازی های ابتدایی خود حداقل باید شش ضربه به آن بزنند.

 

نرم افزار موبایلی Gen i۱ با بررسی ضربات بازیکنان به توپ هوشمند گلف می تواند میزان مهارت هر فرد را نیز برآورد کند و تمرین هایی را به منظور ارتقای کیفیت بازی وی پیشنهاد بدهد. شبیه سازی محیط بازی گلف برای تمرین در داخل خانه از جمله دیگر مزایای این ابزار است. قیمت توپ Gen i۱ و برنامه همراه با آن ۹۹ دلار است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------