ابداع پتوی هوشمند که آرامش می‌آورد!+تصاویر



 اخبار علمی ,خبرهای علمی,پتوی هوشمند
از لحاظ علمی ثابت شده است که این پتوی عجیب موسوم به "یاسا" با به جریان انداختن اکسیژن در سراسر بدن موجب می‌شود بدن در طول خواب، آرامش بیشتری داشته باشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساینس‌دیلی، وقتی صحبت از یک خواب راحت شبانه یا استراحت کردن بعد از یک روز طولانی به میان می‌آید، هیچ چیز مهم‌تر از داشتن یک پتوی راحت نیست.

 

اکنون تکنولوژی این پتوی هوشمند، موج جدیدی از وسایل راحتی را راه انداخته است که به طور فعال، استراحت و سلامت عمومی را ترویج می‌کند.

 

پتوی "یاسا" (Yaasa) یکی از کارآمدترین و تطبیق‌پذیرترین پتوهای هوشمند است که در حال حاضر با قیمت 140 دلار در دسترس است.

 

این پتو از پیشرفته‌ترین فناوری مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) ساخته شده که به شکل بالینی مورد آزمایش قرار گرفته است و نشان داده که با افزایش جریان اکسیژن در سراسر بدن کاربر و تنظیم درجه حرارت بدن وی، منجر به خواب راحت‌تر می‌شود.

 

این پتو به عنوان یک اتساع کننده عروق یا وازودیلاتور عمل می‌کند که باعث افزایش عمر سلول‌ها می‌شود و در تمام طول روز شما را آرام می‌کند.

 

پتوی یاسا در هر حالتی، چه در حال فعالیت باشید، خوابیده باشید یا کنار آتش لم داده باشید و به خواندن یک کتاب خوب مشغول باشید، می‌تواند انرژی حرارتی طبیعی بدن شما را به نور مادون قرمز تبدیل کند که سپس به بافت بدن شما منتقل می‌شود. این کار طیف گسترده‌ای از مزایای سلامتی است نظیر کاهش استرس را به همراه دارد که باعث افزایش بهره‌وری می‌شود.

 

 اخبار علمی ,خبرهای علمی,پتوی هوشمند

 

یاسا از پنبه ارگانیک فوق‌العاده نرم ساخته شده است و حتی اگر چندین لایه لباس پوشیده باشید، کار خود را بی‌نقص انجام می‌دهد.

 

این پتوی هوشمند برای افرادی که از آسیب‌های ناشی از استرس رنج می‌برند و همچنین برای افرادی که می‌خواهند صبح‌ها با نشاط بیشتری بیدار شوند، ایده‌آل است.

 

 اخبار علمی ,خبرهای علمی,پتوی هوشمند

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------