هتل ژاپنی کارمندان رباتیک را اخراج کرد



 اخبار علمی ,خبرهای علمی,کارمندان رباتیک
هتل ژاپنی که از کارمندان رباتیک استفاده می کرد مجبور شده نیمی از آنها را اخراج کند زیرا به جای کمک به کارمندان اضافی، کار بیشتری ایجاد می کردند. 

به گزارش مهر به نقل از دیلی میل، چندی پیش هتلی در ژاپن ربات های متعددی را به کار گرفت. این ربات ها در قسمت رزروشن و خدمات اتاق فعالیت می کردند. اما این هتل مجبور شده نیمی از کارمندان  رباتیک خود را اخراج کند.

 

 هتل رباتیک Henn na در ناگازاکی و در ۲۰۱۵ میلادی افتتاح شد و سال بعد به عنوان نخستین هتل با کارمندان رباتیک دنیا در گینس ثبت شد.

 

اما اکنون به دلیل شکایت های متعدد کارمندان و مشتریان این هتل زنجیره ای، فقط نیمی از ۲۴۳ ربات  خود را در حالت فعال نگه داشته است زیرا آنها به جای آنکه از حجم کار کارمندان بکاهند، هرج و مرج ایجاد می کردند.

 

یکی از کارمندان هتل در این باره به روزنامه وال استریت ژورنال گفت: با اخراج ربات ها اوضاع بهتر است. دیگر مسافران از ما نمی خواهند برای حل مشکلی مربوط به ربات ها به اتاقشان برویم.

 

هتل  نخست ۸۰ ربات را به کار گرفته و خیلی سریع تعداد کارمندان رباتیک را افزود، از جمله سگ های رباتیکی که در لابی هتل  مسافران را سرگرم می کردند. اما به گفته  مسافران این ربات ها بیشتر اوقات خراب بودند.

 

همچنین یک ربات کمکی در اتاق ها به نام «Churi» ، از نخستین ماشین هایی بود که اخراج شد زیرا به گفته مسافران، نمی توانست سوال های ساده را پاسخ دهد.

 

 «تاکیوشی او »مدیر هتل در این باره می گوید: این   ربات های محدودیت هایی دارند.   شرایطی وجود دارد که نیازی به ربات نیست و گاهی اوقات  آنها فقط مردم را عصبانی می کنند. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------