قدیمی‌ترین سایت اینترنتی هنوز زنده است!



اخبار,اخبار علمی , قدیمی ترین وب سایت اینترنتی

باورش سخت است اما قدیمی ترین وب سایت اینترنتی با پسوند دات کام هنوز زنده و موجود است و چند روز پیش جشن تولد ۳۰ سالگی خود را گرفت.

  دامنه اینترنتی، Symbolics.com قدیمی ترین وب سایت اینترنتی نام دارد و هنوز قابل دسترسی بوده و کار می کند، هر چند اکنون کارایی زیادی نداشته و راکد است. در ۱۵ مارس ۱۹۸۵ بود که شرکتی با نام Symbolics  این دامنه را خریداری کرد. این شرکت، در زمینه توسعه زبان کامپیوتری Lisp شناخته شده بود اما در سال ۱۹۹۳ ورشکست شد و اکنون توسط بخش خصوصی اداره می شود. در سال ۲۰۰۹ بود که شرکت Symbolics تصمیم گرفت دامنه وب سایت اینترنتی خود را با مبلغی نامعلوم به شرکت XF.com  بفروشد.

 

اخبار,اخبار علمی , قدیمی ترین وب سایت اینترنتی

 تصویر کنونی قدیمی ترین وب سایت اینترنتی


آرون میستد، صاحب جدید قدیمی ترین وب سایت با پسوند دات کام در دنیا می گوید که این سایت بر حسب اینکه چقدر در معرض خبرهای سایت ها و وبلاگ های خبری و کامپیوتری قرار می گیرد، از چند صد تا چند هزار بازدید کننده در روز برخوردار است. هر چند این صاحب جدید سعی داشت وب سایت را در جهت «بهبود بشریت» توسعه دهد، اما اکنون تنها نمایی عجیب از یک شهر بر سردر سایت خودنمایی کرده و این دامنه از کار افتاده و بلا استفاده به نظر می رسد.


اخبار علمی - مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------