معرفی نخستین تلویزیون منحنی منعطف (+عکس)




اخبار علمی - معرفی نخستین تلویزیون منحنی منعطف (+عکس)

چیزی که تلویزیون OLED منعطف 77 اینچی ال‌جی را از هر تلویزیون دیگری در دنیا مستثنی می‌کند این است که انحنای نمایشگر می‌تواند با استفاده از کنترل از راه دور تلویزیون متناسب با سلیقه بیننده تغییر کند.

در تلویزیون OLED منعطف ال‌جی انحنای نمایشگر می‌تواند با استفاده از کنترل از راه دور تلویزیون متناسب با سلیقه بیننده تغییر کند.

به گزارش فارس به نقل از سی‌نت ال‌جی از اولین تلویزیون OLED منعطف دنیا در نمایشگاه محصولات الکترونیک مصرفی (CES) در لاس‌وگاس رونمایی کرد.

کاربران با این دستگاه مبتکرانه می‌توانند زاویه انحنا را برای ایجاد نهایت کیفیت تصویر کنترل کنند.

رئیس و مدیرعامل شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌‎جی می‌گوید: «تلویزیون OLED منعطف ال‌جی محصولی است که تا نبینید باور نمی‌کنید زیرا تمام تعریف‌ها را به مبارزه می‌طلبد. وقتی منحنی صاف شود، منعطف هم می‌تواند منحنی شود. ال‌جی به پیشگامی در تحول تلویزیون‌ها به نسل بعدی ادامه می‌دهد.»

چیزی که تلویزیون OLED منعطف 77 اینچی  ال‌جی را از هر تلویزیون دیگری در دنیا مستثنی می‌کند این است که انحنای نمایشگر می‌تواند با استفاده از کنترل از راه دور تلویزیون متناسب با سلیقه بیننده تغییر کند.

محدوده انحنا توسط عوامل مهمی سنجیده شده است که بر تجربه مشاهده مانند اندازه نمایشگر و فاصله تماشا تأثیر می‌گذارد. از آنجا که بیننده می‌تواند انحنا را تطبیق دهد، از بهترین تجربه مشاهده نیز می‌تواند لذت ببرد و هر بار آن را مطابق با سلیقه خود تنظیم کند.

 

اخبار,اخبار علمی,نخستین تلویزیون منحنی منعطف

 اخبار علمی -فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------