ال‌جی؛ بهترین برند صوتی-تصویری 2013




اخبار علمی - ال‌جی؛ بهترین برند صوتی-تصویری 2013

 

ال‌جی در جشن جوایز مجله Which? از رقبای خود، سونی و سامسونگ، پیشی گرفت.

 

ال‌جی بار دیگر آوازه دیگری سر داد و عنوان بهترین برند صوتی- تصویری در سال ۲۰۱۳ از مجله Which? را از آن خود کرد.

این اولین باری است که این شرکت چنین عنوانی را در تحقیقات، آمار و آزمایشات مستقل Which? کسب کرده است. این افتخار، به دنبال دوره صوتی-تصویری شگفت‌انگیز از این برند، بعد از تحسین‌ گسترده برای تلویزیون هوشمند ۳۲LM620، ساندبار NB2520A و دستگاه پخش‌کننده بلو-ری BP620 نصیب ال‌جی شد.

اخبار,اخبار  علمی,بهترین برند صوتی وتصویری 2013

دیوید هولز، محقق ارشد در تیم فناوری Which?، می‌گوید: «امسال ال‌جی تاج صوتی-تصویری را از رقیب هموطن خود، سامسونگ، ربوده است. ال‌جی در پیشنهاد “بهترین خریدها” بالاترین امتیازها را دارد؛ یعنی درصد بالای محصولاتی که آزمایش می‌شوند و عنوان “بهترین محصولات برای خرید” را به خود می‌گیرند. گزارش سالانه ما نشان می‌دهد که همه محصولات در این شاخه امتیاز بالایی از نظر مشتری و قابلیت اطمینان کسب کرده‌اند.»

« طی چند سال اخیر، پیشرفت‌های چشمگیری در زمره بهترین خریدها در حوزه تمامی محصولات ایجاد شده است، مانند تلویزیون‌ها، دستگاه‌های پخش‌کننده بلو-ری و ساندبار. برنده شدن در جوایز صوتی-تصویری از Which? یک عنوان ارزشمند برای هر برندی محسوب می‌شود.»

اندی مکی، مدیر تجاری محصولات الکترونیک مصرفی انگلیس، می‌گوید: «چیزی که ما نسبت به دریافت این جایزه بیشتر به آن افتخار می‌کنیم این است که آرا توسط خوانندگان Which? و کارشناسان خانگی Which?، که مشتری را در اولویت قرار می‌دهند، داده می‌شود؛ همان چیزی که برای ال‌جی بسیار مهم است.»

«محصولات صوتی-تصویری ما در سال ۲۰۱۳ به مشتریان تجربه کاربری ملموس و استفاده راحت را فراهم می‌کند؛ مخصوصاً اینکه پلت‌فرم هوشمند ۲۰۱۳ با کنترل جادویی و متمایز Magic Motion Remote عرضه شده است. ما به اول بودن در بسیاری از جوایز در این شاخه ادامه خواهیم داد؛ مخصوصاً برای محصولاتی که برای ۲۰۱۴ آماده شده‌اند.»

اخبار علمی - وبلاگ رسمی ال جی ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------