گوشی اندرویدی جدید با قیمت ۶۶۰۰ دلار



گوشی‌های لوکس,گوشی اندرویدی جدید

گوشی اندرویدی جدید با قیمت ۶۶۰۰ دلار

شرکت Vertu که بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های لوکس در جهان محسوب می‌شود و تا مدتی پیش از زیرمجموعه‌های نوکیا بوده است، هم‌اکنون ترجیح می‌دهد به جای ویندوز فون نسل جدید محصولات خود را مبتنی بر اندروید تولید کند.

به گزارش فارس به نقل از جی‌اس‌ام آرنا ، هر کدام از گوشی‌های Vertu Constellation به صورت دست‌ساز ساخته شده‌اند و برای هر کدام از آن‌ها یک هنرمند انگلیسی در نظر گرفته شده است تا این محصول را در بهترین کیفیت به دست کاربران برساند.

بنابراین گزارش، این تولیدکننده گوشی‌های لوکس از دومین گوشی هوشمند اندرویدی خود را با نام Constellation معرفی کرده است.

بدنه این گوشی هوشمند از تیتانیوم درجه 5 ساخته شده است و روی آن را چرم طبیعی گوساله گرفته است. این چرم را یکی از قدیمی ترین و معتبرترین دباغ‌خانه‌های اروپا تولید کرده است.

اگرچه بدنه این گوشی هوشمند منحصر به‌فرد با یک رنگ ساخته شده است، اما بخش چرمی آن در رنگ های مختلف و به صورت متنوع در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی 4.3 اینچی با کیفیت 720 پیکسل را در خود جا داده است که در هر اینچ مربع از آن تصاویر با تراکم 342 پیکسل به نمایش درمی‌آیند. به جای آنکه روی این نمایشگر از سیستم محافظ شیشه استفاده شود، شرکت سازنده آن را به لایه‌ای از یاقوت کبود مجهز کرده است تا جلوی هرگونه خط و خش و آسیب احتمالی گرفته شود.

این گوشی هوشمند پردازنده دوهسته‌ای با توان 1.7 گیگاهرتز برای هر هسته پردازشگر را در خود جا داده است و شامل نسخه 4.2 سیستم‌عامل اندروید می‌شود.

از دیگر امکانات به کار رفته در این گوشی هوشمند لوکس می‌توان به دوربین دیجیتالی 13 مگاپیکسلی، دوربین دوم 1.3 مگاپیکسلی مخصوص تماس‌های تصویری، حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی، قابلیت پشتیبانی از شبکه مخابراتی LTE، گیرنده بی‌سیم Wi-Fi و ... اشاره کرد.

مدل 32 گیگابایتی این گوشی هوشمند با قیمت 4900 یورو(6600 دلار) در بازار به فروش می‌رسد./فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------