مادربزرگ 81 ساله ژاپنی اولین اپلیکیشن خود را منتشر کرد



  اخبارعلمی ,خبرهای علمی , اپلیکیشن

یک زن 81 ساله ژاپنی موفق به توسعه یک اپلیکیشن شد.

 به گزارش ایسنا به نقل از دیلی‌میل، این زن 81 ساله که کار با کامپیوتر را در 60 سالگی یاد گرفته این اپلیکیشن جدید که Hinadan نام دارد را برای جشن "هیناماتسوری" توسعه داده است.

 

هیناماتسوری Hinamatsuri)) یا جشن عروسکها یا جشن دختران یکی از جشن‌های رایج در کشور ژاپن است که به شکرگزاری رشد و سلامتی دختران اختصاص دارد. این جشن هر ساله در روز سوم ماه مارس سومین ماه میلادی برگزار می‌شود. در این جشن سکویی با یک پارچه قرمز پوشانده می‌شود تا مجموعه‌ای از عروسک‌های زینتی به نمایندگی از امپراتور، ملکه، مسئولین و نوازندگان در لباس سنتی دربار دور ‌آن به نمایش گذاشته شود.

 

  اخبارعلمی ,خبرهای علمی , اپلیکیشن

عملکرد این اپلیکیشن به این صورت بوده که از کاربران خواسته می‌شود تا 12 عروسک را در موقعیت مناسب و در جایی که دید بهتری داشته باشد قرار دهند. این بازی در جایی که این عروسک‌ها در بهترین موقعیت و متناسب با شان مراسم هیناماتسوری چیده شوند تمام می‌شود.

 

این زن ژاپنی علاوه بر توسعه این اپلیکیشن، دارای یک وبلاگ بوده که فیلم‌هایی از خود را در آن منتشر می‌کند. مضامین این فیلم‌ها درباره سفرهای وی و نحوه استفاده از برنامه اکسل برای ایجاد آثار دیجیتال است.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------