خانه سفارش دهید؛ ۳ روزه تحویل بگیرید



یک شرکت نوپا در لس آنجلس عرضه خانه های پیش ساخته را در دستور کار خود قرار داده و با استفاده از فناوری های پیشرفته این کار را با هزینه بسیار پایینی انجام می دهد. 

  اخبارعلمی ,خبرهای علمی,خانه

به گزارش مهر به نقل از دیجیتال ترندز، این شرکت که Cover نام دارد توسط دو معمار به نام آلکسیس ریواس و جموئل جوزف در سال ۲۰۱۴ تاسیس شده و خانه های پیش ساخته طراحی شده توسط آن به سرعت و بدون نیاز به تخصص و مهارت بالا قابل سرهم کردن است.

 

یکی دیگر از مزایای مربوط به ساخت این نوع خانه ها، امکان شخصی سازی آنها بر اساس سلیقه و نیازهای افراد است. متقاضیان قبل از طراحی خانه پیش ساخته شان باید به ۵۰ تا ۱۰۰ سوال پاسخ دهند تا نیازها، سبک زندگی، نحوه انجام امور مختلف توسط آنها در منزل و غیره مشخص شود.

 

در ادامه طراحی خانه با استفاده از نرم افزار طراحی CATIA صورت می گیرد و بدین منظور داده های جمع اوری شده از مشتری برای ارائه پیشنهادات طراحی مورد استفاده قرار می گیرند. در نهایت طرح مورد تایید مشتری پیاده سازی و در سه روز اجرا می شود.

 

گفتنی است از نرم افزار CATIA در صنعت هوافضا و از جمله توسط شرکت بوئینگ برای طراحی هواپیماهای بوئینگ ۷۷۷ و ۷۸۷ استفاده شده، ولی کاربرد آن در عرصه معماری چندان سابقه ای ندارد.

 

یکی از مزایای استفاده از این نرم افزار شناسایی مسیر دقیق تابش نور خورشید برای جانمایی پنجره ها در بهترین شرایط آفتاب گیری است. این امر به بهینه سازی مصرف انرژی نیز کمک می کند. مزیت دیگر استفاده از این روش کاهش هزینه ساخت خانه های پیش ساخته در حد ۲۵۰ دلار به ازای هر فوت مربع است.

 

مدت زمان لازم برای ساخت این نوع خانه ها بعد از طراحی ۱۲ هفته است و با توجه به مساحت این خانه ها هزینه خریداری آنها از ۷۰ هزار دلار تا ۲۵۰ هزار دلار برای یک خانه دوخوابه فراتر نخواهد رفت.

 

  اخبارعلمی ,خبرهای علمی,خانه

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------