با این کیسه خواب در طبیعت آسوده بخوابید



  اخباررعلمی ,خبرهای  علمی ,کیسه خواب

یک شرکت تجاری کیسه خواب جدیدی به نام Jam۳۰ عرضه کرده که به علت طراحی مناسب و فناوری جدید به کار رفته در آن تجربه ای لذت بخش از خواب در طبیعت را به ارمغان می آورد. 

به گزارش مهر به نقل از دیجیتال ترندز، کیسه خواب یاد شده در دو مدل متفاوت برای مردان و زنان ارائه می شود که متناسب با ویژگی های بدنی آنان است.

 

کیسه خواب مذکور مجهز به دریچه های حرارتی خاصی است که باعث می شود دمای داخل محیط کیسه خواب همیشه در حد تعادل باقی بماند. این دریچه ها در صورت گرم شدن هوا از حرارت داخل کیسه خواب می کاهند تا استراحت افراد مختل نشود.

 

دریچه مذکور از دو شکاف کوچک در جلوی کیسه خواب تشکیل شده که پارچه مورد استفاده در آنها خروج هوای گرم از درون کیسه خواب را ممکن می کند، اما مانع از ورود هوای سرد به داخل می شود.

 

همچنین طراحی این کیسه خواب به شکل یک قاشق و با ایجاد فضای کافی صورت گرفته است که باعث می شود فضای کافی برای آرنج و همین طور زانوی فرد وجود داشته باشد.

 

وزن این کیسه خواب ۹۹۵ گرم است و می توان آن را به راحتی تا زد. استحکام و مقاومت بالا از جمله دیگر مزایای این کیسه خواب است. زیپ دوطرفه و طراحی بالش در قالب یک جیب بغل برای این کیسه خواب از جمله مزایای آن است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------