تصاویری از پنجره‌های مجهز به WiFi/ تغییر شفافیت پنجره‌ها در ثانیه



پنجره‌های مجهز به WiFi,تغییر شفافیت پنجره از طریق تلفن

تصاویری از پنجره‌های مجهز به WiFi/ تغییر شفافیت پنجره‌ها در ثانیه
یک شرکت تازه کار در شمال کالیفرنیا گزینه ای با فناوری بالا برای تغییر شیشه پنجره های سنتی طراحی کرده که مجهز به WiFi بوده و شفافیت آن را ظرف یک ثانیه تغییر می کند.
 شرکت تازه کار" سانت" این پنجره را به گونه ای طراحی کرده که دارای یک پوشش مجهز به WiFi روی قاب پنجره های کنونی است و از طریق یک اپلیکیشن روی تلفنهای هوشمند درجه شفافیت آن تغییر می کند، به این معنا که کاربر هر زمان که بخواهد می تواند از منظره مقابل خود و نور آفتاب استفاده کند و یا برای حفظ حریم خصوصی شفافیت پنجره را تغییر دهد.

پنجره‌های مجهز به WiFi,تغییر شفافیت پنجره از طریق تلفن

این پوشش روی قاب کنونی پنجره ها قابل نصب است که این امر به سادگی صورت می گیرد. پس از اندازه گیری پنجره و برش میزان لازم از این پوشش می توان آن را با استفاده از چسب خودکار پوشش به شیشه چسباند. سپس چند گیره اتصال ویژه به پوشش متصل شده و به ترانسفورمر مجهز به WiFi وصل می شود.

پنجره‌های مجهز به WiFi,تغییر شفافیت پنجره از طریق تلفن

پس از این مرحله کاربر اپلیکیشن مخصوص را یا برای تلفنهای دارای سیستم عامل اندروید و یا برای سیستم عاملهای iOS دانلود کرده و شفافیت پوشش را کنترل می کند. براساس اعلام این شرکت، پوشش را می توان به وسیله یک جریان الکتریکی تبدیل به یک جسم سخت کرد و آن را حرکت داد و سپس شفافیت آن را ظرف یک ثانیه تغییر داد.
شرکت "سانت" در نظر دارد برای گسترش تأسیسات، تیم و محصول نهایی خود مبلغ 200 هزار دلاری جمع کرد و به این منظور در ستاد "کیک‌استار" شرکت کردند. حامیان این ستاد در نهایت یک محصول از پوشش های مجهز به WiFi دریافت می کنند...../mehrnews.com

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------