رونمایی از خودرویی که با آی‌فن 5 ادغام شد



رونمایی از خودرو , ادغام خودرو با آی فن 5
شرکت اتومبیل سازی آلمانی فولکس ادغام آی فن و اتومبیل را به سطح جدیدی رسانده و با نمایش اتومبیل iBeetle در نمایشگاه اتومبیل شانگهای تلفیق فناوری اطلاعات و خودروسازی را به نمایش گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، بیتل جدید فولکس واگن که با عنوان " iBeetle" و " iBeetle Cabriolet" ارائه شده شامل یک پایه شارژی ویژه آی فن 5 و اپلیکیشنهای مربوط به آن است.

این شرکت اتومبیل سازی آلمانی اعلام کرده است که هر دو مدل اوایل سال 2014 وارد بازار می شوند.

این پایه شارژی که در قسمت بالای داشبورد و صفحه نمایش قرار می گیرد دسترسی به عملکردهای آی فن 5 از جمله سیستم ناوبری و تماس تلفنی بدون استفاده از دست را  برای کاربر فراهم کرده است.

رونمایی از خودرو , ادغام خودرو با آی فن 5
اپلیکیشن ویژه " iBeetle" که دسترسی کاربران را به اپلیکیشن اسپرت کردن و حالتهای مختلف رانندگی را فراهم می کند با عنوان " Volkswagen Car Net The Beetle" عرضه شده است.

این اپلیکیشن در حالتهای مختلف عرضه شده و در حالت ماهر به کاربر امکان اندازه گیری دمای موتور و عملکردهای دیگر را می دهد. در حالت خواندن کاربر می تواند به شبکه اجتماعی خود دسترسی داشته باشد و در حالت تمرین می تواند اقتصاد سوخت و فواصل رانندگی را اندازه گیری کند.

درحالتهای کارت پستال می توان موقعیت GPS خود را به دیگران ارسال کرده و در حالت تصویر می تواند از منظره مقابل اتومبیل خود عکس گرفته و آن را برای دوستان و خانواده ارسال کند.

فولکس واگن تاکنون درباره قیمت این اتومبیل اظهار نظر نکرده است اما گفته می شود که پیش فروش آن در اکتبر امسال شروع خواهد شد..... /  mehrnews.com

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------