گرما در سرما با استفاده از تکنولوژی+تصاویر



اخبار علمی - گرما در سرما با استفاده از تکنولوژی+تصاویر

با در اختیار داشتن لباس‌ها و ابزارهایی که به نوعی به تکنولوژی مجهز شده‌اند، لازم نیست که تا مغز استخوان لباس بپوشید و برای سفر به نواحی سردسیر چمدان‌های سنگین لباسهای پشمی را جا به جا کنید.

زمستان تنها از پشم شیشه قشنگ نیست؛ کافی است که یک لباس گرم به تن داشته باشید یا به نوعی خود را گرم نگه دارید تا ببینید که سرما و در سرمابودن هم می تواند لذت بخش باشد.

 

با در اختیار داشتن لباسها و ابزارهایی که به نوعی به تکنولوژی مجهز شده اند، لازم نیست که تا مغز استخوان لباس بپوشید و برای سفر به نواحی سردسیر چمدان های سنگین لباسهای پشمی را جا به جا کنید.

 

تکنولوژی راه خود را به لباسها و وسایل روزانه تان باز کرده و به شما کمک می کند تا بتوانید سرمای سخت زمستان را به آسانی از سر بگذرانید.

کم بپوشید، سبک باشید، در مصرف انرژی صرفه جویی کنید و با تکنولوژی گرم شوید.

 

در ادامه با ابزار و لباس هایی آشنا خواهید شد که سرمای زمستان را برایتان لذت بخش خواهد کرد.

 

اخبار ,  اخبار علمی , سیستم گرم کننده

 

Tosty Mug ها به صورتی طراحی شده اند که گرمان نوشیدنی را در بدنه خود حفظ کرده و دستان شما را تا مادامی که به صرف چای و یا قهوه روزانه تان هستید گرم نگه می دارد. قیمت این فنجان های سرامیکی دست ساز 35 دلار است.

 

اخبار ,  اخبار علمی , سیستم گرم کننده

 

شلوارهای باتری دار، گرم کن های واقعی هستند. پاهای شما را در مقابل سرما گرم نگه داشته و شما را از پوشیدن یک گرمکن نازک در زیر شلوارتان بی نیاز می کند.شلوارهای باتری دار در سایزهای مختلف تولید شده وقیمت آن در حدود 147 دلار است.

 

اخبار ,  اخبار علمی , سیستم گرم کننده

 

هیچ چیزی مانند یک جوراب گرم نمی تواند در حفظ دمای بدن موثر باشد. جورابهای باتری دار بهترین گزینه برای داشتن پاهای گرم در روزهای سرد است. قیمت این جورابهای باتری دار 49 دلار است.

 

اخبار ,  اخبار علمی , سیستم گرم کننده

 

اگر اهل پیاده روی های طولانی هستید دوچرخه سواری می کنید و یا موتور داری، دستکشهای سبک باطری دار، به حفظ گرمای دستانتان کمک کرده و حتی به شما کمک می کند در روزهای برفی بزرگترین ادم برفی محله تان را بسازید. این دست کشهای قرمز رنگ 129 دلار قیمت دارد.

 

اخبار ,  اخبار علمی , سیستم گرم کننده

 

یک روکش فرمان که با اراده شما گرم شده و به دستان منجمدتان کمک می کند تا بهتر رانندگی کنید و به واسطه آن گرم شوید، قیمت این روکش فرمان 49 دلار است.

 

اخبار ,  اخبار علمی , سیستم گرم کننده

 

پتوهای مجهز به کابل USB‌ به شما کمک خواهد کرد تا با کم کردن دمای اتاقتان از گرمایی لذت بخش استفاده کرده و به کارهای شخصی تان بپردازید. پتوهای USB دار را می توانید با قیمت 94 دلار خریداری کنید.

 

اخبار ,  اخبار علمی , سیستم گرم کننده

 

اگر عادت دارید که با لپ تاپ شخصی تان فیلم و سریال تماشا کنید و یا در شبکه های اجتماعی و سایت های مورد علاقه تان به گشت و گذار بپردازید می توانید از دستکشهای USB دار استفاده کنید و دمای اتاقتان را پایین بیاورید، با استفاده از این دست کشهای سبک هم به بهینه سازی مصرف انرژی کمک می کنید و هم گرم می مانید. قیمت این دستکشها 49 دلار است.

 

اخبار ,  اخبار علمی , سیستم گرم کننده

 

کاپشن های مجهز به سیستم گرم کننده به کابل USB مجهز هستند و با اتصال به گوشی همراهتان شارژ می شوند. دمای داخل کاپشن قابل تنظیم بوده و مطابق با هوای بیرون می توانید خود را به گرمان کاپشنتان مجهز کنید.قیمت این محصول 254 دلار است.

 

اخبار ,  اخبار علمی , سیستم گرم کننده

 

کفش های خانگی مجهز به USB این حسن را دارد که پاهای سردتان را گرم کرده و پس از رسیدن به حرارت طبیعی به صورت اتوماتیک تولید حرارت را متوقف می کند. USB این کفشها به تلفن همراه و یارانه شخصی تان قابل اتصال بوده و قیمت آن 44 دلار است.

 

اخبار ,  اخبار علمی , سیستم گرم کننده

 

صندلی ماشینتان را می توانید به روکشهای گرمایی با درجه حرارت قابل کنترل مجهز کنید این روکشها ضخامت بسیار اندکی دارند به راحتی به صندلی ماشین متصل و از آن جدا می شود و تمام بدن را گرم نگه می دارد، تنظیمات این روکش های سبک می توانید در حالت خاموش قرار داده و تنها به عنوان محافظ صندلی ماشین استفاده کنید. 29 دلار قیمت نهایی روکش های صندلی است. 
اخبار علمی - بازارخبر 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------