حساسيت به رنگ مو جان یک زن 38 ساله را گرفت +عکس



اين زن که "جوليا مک کايب" نام دارد. درست بعد از رنگ کردن موهايش به کما رفت. طبق اظهارات پزشکي قانوني اين مادر 38 ساله به رنگ موي "اورال" حساسيت داشته و درست بعد از اينکه اقدام به رنگ کردن موهايش در منزل کرد دچار غش و مشکلات تنفسي شد . او در راه بيمارستان در اثر ايست قلبي به کما رفت.

حساسيت به رنگ مو

گفته ميشود در اين رنگ مو مواد شيميايي خاصي وجود داشته که براي خيلي از خانمها حساسيت زاست. به گفته پزشکان مرگ وي رابطه مستقيمي با اين برند خاص آرايشي ندارد و ممکن است اين حساسيت با مصرف هر رنگ موي ديگري نيز رخ دهد.

او که داراي دو فرزند 21 و 16 ساله است حدود 13 ماه پيش دچار اين مشکل شد و بعد از يک کماي طولاني درگذشت. گفته ميشود اين خانم سابقا هر 6 هفته يکبار موهاي خود را رنگ ميکرده ولي هيچگونه علائم حساسيتي در او ديده نشده بود.

به گفته دخترش در روز حادثه او رنگ مويش را بيش از هميشه روي سرش نگه داشت و از همانجا علائم تنگي نفس آغاز شد. بعد از اتمام رنگ مو او گفته بود حالش خيلي بد شده است و سريعا به بيمارستان انتقال داده شد. اما در طول راه دچار ايست قلبي شده و به کما رفت.

به گفته پزشکان اين نوع حساسيت خيلي کمياب است و از 250 هزار نفر يک نفر به آن مبتلا ميشود و عموما حساسيت کمي ايجاد ميکند اما در برخي افراد اين حساسيت به قدري شديد است که منجر به مرگ ميشود.

اين نوع آلرژي ممکن است بعد از چند بار استفاده از يک محصول رخ دهد و پيشنهاد ميشود محصولات آرايش اين چنيني را 48 ساعت قبل از مصرف روي پوست ناحيه اي از بدن آزمايش کنند./گروه خبری پرداد



چند دقیقه با دانستنی ها

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------