با سومین غول کهکشانی آشنا شوید+تصاویر



با سومین غول کهکشانی آشنا شوید+تصاویر

بالاخره برنامه ای که چند ماه منتظرش بودیم برگزار شد و از اسمارت فون جدید سامسونگ رونمایی کردند. البته مشخصات سخت افزاری این موبایل هوشمند همان چیزی است که قبلا حدس می زدیم و آنچه که نمی دانستیم مربوط به نرم افزار آن است و اینکه قرار است موبایل رسمی المپیک لندن باشد.

 

به گزارش گروه خواندنی های مشرق به نقل از نارنجی، گلکسی اس 3 صفحه نمایش 4‪.‬8 اینچی Super AMOLED با کیفیت 720p است. پردازنده مرکزی آن را هم که خود سامسونگ قبلا معرفی کرده بود: Wxynos 4 Quad. حافظه داخلی آن قرار است ۱۶ یا ۳۲ گیگابایتی باشد و از امکانات ارتباطی بلوتوث 4‪.‬0، وای فای و NFC بهره می برد. و یکی از جالب ترین امکانات آن، شارژ بیسیم آن با استفاده از داک ویژه ای است.

 

 

اسمارت فون, اسمارت فون جدید سامسونگ

 

اسمارت فون, اسمارت فون جدید سامسونگ

 

 

مدل 3G HSPA‪+‬ آن از اواخر ماه جاری در ۱۴۵ کشور و با همکاری ۲۹۶ اپراتور عرضه خواهد شد. مناطق عرضه آن هم اروپا، آسیا، آفریقا و خاورمیانه هستند. مدل 4G هم از اواسط تابستان در آمریکا، ژاپن و کره جنوبی عرضه خواهد شد.

 

 

اسمارت فون, اسمارت فون جدید سامسونگ

 

 

مقایسه گلکسی ای 3 با برادران بزرگترش

از مهمترین امکانات نرم افزاری هم که رونمایی شده است، آماده به کار شدن موبایل با دستور صوتی (تا ۵ دستور شخصی مختلف) و شناسایی شما از روی صدا، دستورات صوتی ویژه برای اجرای برخی برنامه ها همچون راه اندازی دوربین، باز کردن بخش اس ام اس و دفترچه تلفن و... می توان اشاره کرد.

 

 

اسمارت فون, اسمارت فون جدید سامسونگ

 

 

همچنین با امکان شماره گیری هوشمند، تنها کافی است که شماره فرد را بر روی صفحه آورده و تلفن را به گوش تان نزدیک کنید تا شماره گیری را آغاز کند..../مشرق

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------