سوپراسپرت‌هایی که از پس سرما و شرایط سخت زمستان برمی‌آیند



اخبار گوناگون - سوپراسپرت‌هایی که از پس سرما و شرایط سخت زمستان برمی‌آیند

سیستم تمام چرخ ها متحرک در شرایط سخت آب و هوایی به ویژه زمستان ها و روزهای برفی فاکتور بسیار مهمی برای راننده و کنترل بهتر وسیله نقلیه محسوب می‌شوند

با نزدیک شدن فصل زمستان کم کم بارش برف در بسیاری از نقاط آغاز شده و این روند تا چند ماه دیگر با افزایش بارندگی به‌احتمال‌زیاد ادامه خواهد داشت.

سال گذشته کشورهای آمریکای شمالی و برخی کشورهای اروپایی زمستان سختی را پشت سر گذاشتند و تجربه خوبی از آن ندارند.

این شرایط برای دارندگان خودروهای سوپر اسپرت بسیار سخت تر است.

هنگامی‌که در زمستان دارندگان خودروها در نیمکره جنوبی به راحتی در خیابان‌ها و اتوبان‌ها جولان می‌دهند، سوپر اسپرت ها در نیمکره شمالی باید زمستان را در گاراژها سر کنند و یا با کاور پوشانده شوند.

در شرایط بد چوی خودروها سوپر اسپرت باید صبر کنند تا برف ها کاملاً آب‌شده و خیابان ها از نمک پاک شوند تا بتوانند مجدد وارد خیابان ها شوند. به همین دلیل ممکن است مدت ها بدون استفاده بمانند.

بسیاری از شرکت‌های تولید کننده خودروهای سوپر اسپرت به فکر برطرف کردن این مشکل بهبودهایی را بر روی خودروهای خود اعمال کرده و یا به طور کل مدل‌های جدیدی را با توجه به شرایط آب و هوایی مختلف عرضه کرده‌اند.

در همین راستا بسیاری از شرکت‌های تولید کننده به سراغ سیستم AWD یا "تمام چرخ ها متحرک" رفته‌اند.

سیستم تمام چرخ ها متحرک در شرایط سخت آب و هوایی به ویژه زمستان ها روزهای برفی فاکتور بسیار مهمی برای راننده و کنترل بهتر وسیله نقلیه محسوب می‌شوند.

در ادامه به خودروهای سوپر اسپرتی اشاره خواهیم کرد که با توجه به بهبودهای انجام‌شده و مجهز شدن به سیستم AWD دیگر نیازی به ماندن در پارکینگ در روزهای برفی و زمستانی ندارند.
   
لامبورگینی LM002
اگر یک خودروی کلاسیک بخواهید که از پس تمام شرایط آب و هوایی بر بیاید اولین خودروی شاسی بلند لامبورگینی با سیستم تمام چرخ ها متحرک به نام لامبورگینی LM002 گزینه مناسبی است.

باوجوداینکه LM002 تا حدود زیادی قدیمی بوده و در زمان تولید نیز نتوانست نظر منتقدین را به خود جذب کند، دارای یک موتور قدرتمند V12 بوده که می‌تواند از پس انواع جاده‌ها بربیاید.

  اخبار,اخبار گوناگون,سوپراسپرت‌هایی که از پس سرما و شرایط سخت زمستان برمی‌آیند

 پورشه 911 TURBO
اگر لامبورگینی LM002 خیلی قدیمی و از مد افتاده به نظر می‌رسد، پورشه 911 توربو گزینه مناسبی است. نسخه S پورشه 911 توربو موتور قدرتمند 530 اسب بخاری داشته که نیروی خود را به 4 چرخ خودرو منتقل کرده و می‌تواند کنترل خوبی بر روی سطوح لیز داشته باشد. شتاب پورشه 911 توربو از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت در حدود 4 ثانیه است.

 اخبار,اخبار گوناگون,سوپراسپرت‌هایی که از پس سرما و شرایط سخت زمستان برمی‌آیند

 آئودی RS6
در کشورهای آمریکایی به فروش نمی‌رسد در نگاه اول درست مانند یک خودروی استیشن معمولی است اما در حقیقت با یک استیشن واگن معمولی خیلی تفاوت دارد. آئودی RS6 دارای یک موتور توربو دوقلوی V10 بوده که می‌تواند در حدود 570 اسب بخار نیرو تولید کند. ازاین‌رو علاوه بر قدرت و سرعت بالا، آئودی RS6 خودرویی کاربردی نیز محسوب می‌شود.

 اخبار,اخبار گوناگون,سوپراسپرت‌هایی که از پس سرما و شرایط سخت زمستان برمی‌آیند

 فراری FF
به گزارش بازارخبر، اگر از علاقه مندان به خودروهای سوپر اسپرت شرکت فراری هستید. مدل FF این شرکت بهترین گزینه برای کسانی است که می‌خواهند در فصل سرما و زمستان نیز از خودروی خود لذت ببرند. FF مخفف Ferrari Four بوده و اوین خودروی فراری محسوب می‌شود که مجهز به سیستم تمام چرخ‌های متحرک است. برخلاف دیگر خودروهای AWD، سیستم تمام چرخ‌های متحرک برای فراری FF همیشه فعال نبوده و تنها در مواقعی که سطوح لغزنده توسط خودرو شناسایی شود چرخ‌های جلو درگیر می‌شوند.

 اخبار,اخبار گوناگون,سوپراسپرت‌هایی که از پس سرما و شرایط سخت زمستان برمی‌آیند

  بنتلی کانتیننتال GT
لوکس‌ترین سوپر اسپرت موجود در این لیست است. موتور W12 کانتیننتال GT توانایی تولید 570 اسب بخار نیرو و انتقال آن به هردو محور خودرو را داشته و با وجود لوکس بدن می‌تواند به راحتی از پس شرایط مختلف آب و هوایی بربیاید.

اخبار,اخبار گوناگون,سوپراسپرت‌هایی که از پس سرما و شرایط سخت زمستان برمی‌آیند

 آئودی R8
به گزارش بازارخبر، بسیاری از علاقه مندان به ارباب حلقه‌ها، این مدل را یکی از بهترین سوپر خودروهای موجود در بازار می‌دانند. سیستم تعلیق فوق‌العاده فضای بزرگ برای سرنشینان و تجربه لذت‌بخش رانندگی با این خودرو تا کنون بارها نظرات کارشناسان مختلف را به خود جذب کرده است. به تمام این موارد سرعتی در حد و اندازه پورشه 911 را نیز اضافه کنید.

   اخبار,اخبار گوناگون,سوپراسپرت‌هایی که از پس سرما و شرایط سخت زمستان برمی‌آیند

 

اخبار گوناگون - بازارخبر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------