نوجوان های شگفت انگیز +عکس



نوجوان های شگفت انگیز +عکس

نوجوانانی دوره ای است که انسان دوست دارد هر چیزی را تجربه کند و همیشه به دنبال کشف اتفاقات جدید است از این رو ممکن است دست به کارهای مختلف بزند که خطرناک یا حتی درآمدزا هستند.

تقریبا 90 درصد از نوجوان های دنیا به دنبال کسب دانش در مدارس هستند و کمی دست و پای آن ها برای شیطانی کردن یا کنجکاوی بسته شده است اما عده ای از آن ها نیز هستند که هیچ چیز را مانع خود نمی دانند از این رو به سراغ زندگی خود رفته و کارهای شگفت انگیزی انجام میدهند که آن ها را با دیگر همسن هایشان تمایز میدهد.

 

نوجوان مخترع , اخبار گوناگون, نوجوان های شگفت انگیز

 

**فریسر دوهرتی
در زمانی که بسیاری درآمدزایی را در افتتاح سایت های اجتماعی یا وبسایت های مختلف می دانند، " فریسر دوهرتی" تصمیم دیگری گرفت و به سراغ مرباسازی رفت. این نوجوان 14 ساله ایتدا با دستورالعمل های مادربزرگش مرباهای خوشمزه درست کرد و به صورت دستی فروش آن ها را آغاز کرد اما پس از مدتی به یک نوجوان موفق در شغل خود تبدیل شد و حالا این روزها سالانه 500 هزار شیشه مربا در طول سال می فروشد که این آمار به سرعت رو به افزایش است. در آمد سالانه او 2 میلیون دلار است.

 

نوجوان مخترع , اخبار گوناگون, نوجوان های شگفت انگیز

 

**میلان کارکی

در حالی که این روزها استفاده از سلول های خورشیدی در کشورهای مختلف دنیا رو به افزایش است یک جوان نپالی دست به کاری جالب زده است و با ابداع شیوه ای جدید هزینه ساخت این سلول های را صدها پوند کاهش داده است. "میلان کارکی" نوجوان 18 ساله ای است که با استفاده از موی انسان به جای سیلیکون در این سلول ها هزینه تولید آن ها را به شدت کاهش داده است. این نوجوان با اختراع این وسیله دنیا را تکان داد اما هنوز زیر نظر کارشناسان قرار دارد تا به مرحله نهایی تولید خود برسد.

 

نوجوان مخترع , اخبار گوناگون, نوجوان های شگفت انگیز

 

**دیتریچ لودوینگ
در سن 16 سالگی که بسیاری به دنبال رانندگی مخفیانه هستند و تازه با پدال ها آشنا می شوند، " دیتریچ لودوینگ" این مراحل را پشت سر گذاشته و یک خودروی الکتریکی ساخته است. این نوجوان به عنوان جوان ترین فردی شناخته میشود که یک خودروی الکتریکی ساخته است. این خودرو که یک شورولت وانت است تمام سیستم های اصلی خود را از دست داده و حالا به یک خودروی برقی و ساخته دست تبدیل شده است. اسم این نوجوان هم اکنون در کتاب رکوردهای گینس قرار داد.

 

نوجوان مخترع , اخبار گوناگون, نوجوان های شگفت انگیز

 

**محمد الطومامی
فرمول های ریاضی همه ثابت شده هستند و آن بخش هایی که اثبات نشده اند بر اثر تفکرات هیچگاه حل نخواهند شد اما هنوز مسائلی در ریاضی وجود دارد که نیاز به یک ذهن زیبا برای حل شدن دارند. چند سال پیش یک مهاجر عراقی به نام " محمد الطومامی" که وارد سوئد شده بود توانست مسئله ریاضی که 300 سال بود به عنوان "اشکال اعداد برنولی" شناخته می شد، حل کند. این حرکت او باعث خشمگین شدن استادان مدرسه این پسر 16 ساله شد اما او پس از حل مسئله با استادان دانشگاه ارتباط برقرار کرد و راه حل مسئله را به همه اثبات کرد. او توانست یک مدرک دکترای افتخاری از دانشگاه "آپسالا" دریافت کند.

 

نوجوان مخترع , اخبار گوناگون, نوجوان های شگفت انگیز

 

**جاناتان جیمز
این نوجوان 15 ساله اولین نوجوانی است که به خاطر حک کردن سایت های مهم به زندان رفت. این مخرب اینترنتی کسی است که توانست با وارد شدن به سیستم های امنیتی آمریکا به اطلاعات مهم و حتی یوزر و پسوورد های سری دسترسی پیدا کند. این نوجوان همچنین توانست سایت ناسا را حک کرده و وارد کامپیوترهای آن هاشود. این دزد اینترنتی برنامه ای از سازمان ناسا دزدید که 1.7 میلیون دلار ارزش داشت و می توانست کنترل سخت افزاری ایستگاه بین المللی فضایی را انجام دهد. اجرای هر حرکتی با این نرم افزار می توانست تخریب های میلیاردی برجای بگذارد.

منبع:yjc.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------