غلط اندازترین مجسمه‌ها +عکس



غلط اندازترین مجسمه‌ها +عکس

مجسمه ها وسیله ای برای ابراز احساسات یا باقی گذاشتن یک یادگاری ساخته می شوند. بسیاری از مجسمه ها هدفدار هستند و می خواهند مقصود خاصی را برسانند اما گاهی سازنده ها دست به کارهای عجیبی می زنند که می تواند بحث بر انگیز باشد.

در میان صدها مجسمه ای که سال ها ساخته می شود تعدادی شکل و شمایلی غیر متعارف دارند. این مجسمه های عجیب و غیر متعارف تنها برای آن ساخته می شوند که نامی از خود در کنند یا نظر گروهی از مردم با به خود جذب کنند. این مجسمه های غیر متعارف گاهی اوقات به حدی عجیبند که کار سازنده  آن ها به دادگاه کشیده می شود و شکایت های متعددی از آن می شود.


**قتل کنار خانه

 

مجسمه‌ های ترسناک,مجسمه های عجیب غریب,مجسمه های وحشتناک

 

"جانی مولین" که پدر دو پسر شیطان است برای آنکه فرزندانش را از بازی کردن در حیاط خانه بترساند مجسمه های بسیار عجیبی ساخت که باعث کار پلیس هم به خانه او کشیده شود. این پدر مجسمه ای از دو مرد ساخت که به طور وحشتناکی کشته شده بودند و جنازه آن ها در حالی که خونی بود زیر ماشین یا میان درب پارکینگ گیر کرده بود.

 

مردم با دیدن این مجسمه های عجیب سریع با پلیس تماس گرفتند و پلیس پس از حضور در صحنه از صاحبخانه خواست تا مجسمه ها را جمع کرده و جریمه اختلال در نظم را نیز پرداخت کند. این مجسمه ها به قدری وحشتناک بود که شکایت های همسایه ها باعث شد صاحب خانه به دادگاه برود.


** مردی زیر چمن زن

 

مجسمه‌ های ترسناک,مجسمه های عجیب غریب,مجسمه های وحشتناک

 

در سال 2011 تماسی با پلیس  کالرینای آمریما گرفته شد و طی آن مردم گزارش داند که یک باغبان بدشانس زیر دستگاه چمن زن خود گیر کرده و جانش را به طرز وحشتناکی از دست داده است. پلیس با بررسی موقعیت متوجه شد این مرد تنها یک عروسک است و کل ماجرا به خاطر یک مجسمه بسیار ترسناک است. تحقیقاتی که پلیس در میان مردم منطقه انجام داد هیچ کمکی به پلیس نکرد و آن ها نتوانستند صاحب و سازنده این مجسمه عجیب را پیدا کنند.


** مرد آویزان

 

مجسمه‌ های ترسناک,مجسمه های عجیب غریب,مجسمه های وحشتناک

 

بار دیگر در سال 2011 یک مجسمه باعث شد پای آتش نشانی و پلیس به موقعیت مجسمه کشیده شود. این بار قضیه مربوط به یک مجسمه عجیب بود که به نظر می رسید از لبه یک ساختمان آویزان شده است. در مدتی که این مجسمه در محل خود قرار داشت بیش از 100 نفر با پلیس و آتش نشانی منطقه تماس گرفته و درخواست کمک کردند. صاحبخانه که پس از ورود آتش نشانی به خانه اش تازه متوجه قضیه شده بود به خاطر این مجسمه عجیب دستگیر و راهی دادگاه شد.


** اعدام در حیاط

 

 

مجسمه‌ های ترسناک,مجسمه های عجیب غریب,مجسمه های وحشتناک

 

"ایرا تامسون" سازنده یکی از ترسناک ترین و البته جنجال برانگیزترین مجسمه هایی است که تا به حال ساخته شده است. او برای تزئین حیاط خانه مجسمه مردی را ساخت که به نظر خودش را دار زده بود و از درخت آویزان بود. او قبل از اینکه مجسمه را نصب کند با همسایه ها هماهنگ کرده و از آن ها اجازه گرفته بود ولی پلیس از این موضوع اطلاعی نداشت و با مشاهده این صحنه این خانم را دستگیر کرد و روانه دادگاه نمود..../yjc.ir

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------