ترسناک ترین هتل دنیا +عکس



ترسناک ترین هتل دنیا +عکس

هتل یکی از مکان هایی است که در روزهای مسافرت از آن برای داشتن اقامتی آرام استفاده می کنیم اما هتل تعطیلات ترسناک لندن نظری دیگر در مورد اقامت مسافرانش دارد

افراد برای داشتن آرامش در سفرها همیشه از هتل استفاده می کنند و غالبا به دنبال بهترین هتل می گردند تا چند روز سفر را در بهترین شرابط و در راحتی بگذرانند.

ترسناک ترین هتل دنیا,هتل ها

هتل"تعطیلات ترسناک" در شمال لندن این روزها به تازگی گشایش یافته است ولی هنوز کسی جرات نمی کند شبی را درون اتاق های این هتل بگذراند و معمولا صبح ها همه اتاق را کرایه و در نزدیکی غروب آن را ترک می کنند.

ترسناک ترین هتل دنیا,هتل ها

این هتل از پایه برای ترساندن مسافرین ساخته شده و به همین علت به ترسناک ترین هتل انگلستان و دنیا تبدیل شده است. هیچ سرویس درستی در آن وجود ندارد و تمام کارها را مسافرین باید خودشان انجام دهند. همچنین سکوتی وهم انگیز در راهروهای این هتل همیشه وجود دارد.

ترسناک ترین هتل دنیا,هتل ها

اتاق ها در این هتل با نهایت دقت از ترسناک ترین فیلم ها ساخته شده است و به همین علت هر بخشی از آن دارای سبک خاص خود است. دیوارهای پر شده با نقاشی های عجیب، وجود عروسک های ترسناک و ... در این هتل حتی تلویزیون نیز تنها فیلم های ترسناک پخش می کند.

ترسناک ترین هتل دنیا,هتل ها

 /باشگاه خبرنگاران

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------