هنرهای 1000ساعته +عکس



بسیاری از هنرمندان هستند که خلق اثارشان زمان زیادی را صرف می کنند وحتی برخی از آن ها حاضرند از بسیاری از داشته هایشان نیز صرفه نظر کنند تا بهترین نتیجه را در انتها کسب کنند.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، هنرمندانی که صبر و بردباری زیادی دارند غالبا بهترین آثار را نیز خلق می کنند و حتی برخی از آن ها رکوردهای شگفت انگیزی را به نام خودشان به ثبت می رسانند. در این مطلب نگاهی داریم به تعدادی از آثار هنری خارق العاده ای که بیش از 1000 ساعت برای آنها وقت صرف شده است.

عقاب خودکاری

هنرهای 1000ساعته

شاید به نظر باور کردنی نباشد که نقاشی از یک عقاب بیش از 1000 ساعت طول بکشد اما این مورد برای "سونیا چیپی" اتفاق افتاد. او برای کشیدن این نقاشی البته با خودکار بیش از 1000 ساعت زمان صرف کرد. شاید به نظر شما او اگر با پاهایش این نقاشی را می کشید کمتر زمان می برد.

اسکلت های نئونی

هنرهای 1000ساعته

حتما تابحال مجسمه های اسکلت بدن انسان را در کلاس های علوم و آزمایشگاه ها دیده اید و می دانید که آن ها معمولا از جنس پلاستیک درست شده اند اما "اریک فرانکلین" دست به اقدام جالبی زد وی با استفاده از لامپ های نئونی و صرف دو سال زمان این مجسمه را بازسازی کرد و این اسکلت های پلاستیکی به مجسمه های نورانی تبدیل شد.

استادیوم لگویی اوهایو

هنرهای 1000ساعته

"پاول جانسن" هنرمند آمریکایی بعد از دو سال تلاش توانست با استفاده از قطعات لوگو، استایوم راگبی اوهایو را با تمام جزئیات طراحی و بسازد.

این جوان در ساخت این استادیوم از میلیون ها قطعه لگو استفاده کرده جالب است بدانید در این طرح هیچ چیز جا نیافتاده و حتی تا جایی به ریزه کاری ها توجه کرده که لوله های آب رسانی به دستشویی را نیز ساخته است.

هنر ماشین تایپ

هنرهای 1000ساعته

امروزه از ماشین های تایپ استفاده های ابزاری نمی شود تنها کاری که می توان با آن ها انجام داد هنرنمایی و ایجاد اشکال زیبا با آن است. "جرمی مییر" نیز با هنرمندی خاصی ماشین های تایپ قدیمی را به مجسمه های بی نظیر و منحصر به فردی تبدیل می کند. این درحالی است که او برای ساخت برخی از این مجسمه ها بیش از 1000 ساعت زمان صرف کرده است. این روزها او این وسایل خود را در یک موزه شخصی درخانه اش نگه داری می کند و به هیچ عنوان قصد فروشش را ندارد

 هنرنمایی چوب کبریتی

هنرهای 1000ساعته

چوب کبریت از جمله وسیله هایی است که افراد زیادی اقدام به هنرنمایی با آن کرده اند. اما کاری که "پاتریک اکتون" انجام داد واقعا یک شگفتی بسیار بزرگ بود. او بعد از صرف بیش از 1000 ساعت مجسمه های بسیار زیادی از چوب کبریت ایجاد کرد. از جمله مهمترین آن ها می توان به شاتل "چلنجر" با 200 هزار چوب کبریت و کاخ سفید با 478 هزارچوب کبریت اشاره کرد./باشگاه خبرنگاران 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------