خانمی هنرمند که با چشمانش آثار هنری خلق می کند +تصاویر



خانم هنرمند ,  نقاشي , تکنولوژي

خانم هنرمند نقاشي که دچار فلج اندام است با چشمانش آثار هنري خيره کننده اي خلق ميکند.
اين زن 46 ساله "سارا ازيکيل " نام دارد و در پي يک بيماري که 12 سال پيش به آن دچار شد اندامش فلج شد ، او که مادر 2 فرزند است از تکنولوژي براي صحبت کردن، ايميل زدن و ارتباط با ديگران استفاده ميکند.
کامپيوتر پيشرفته اي که او استفاده ميکند به وي اجازه ميدهد با حرکت چشمانش همه چيز را کنترل کند. کاربران اين کامپيوتر با استفاده از پلک زدن و خيره شدن ميتواند همه چيز را کنترل کند.
اين زن به لطف پيشرفت تکنولوژي توانسته است زندگي خود را دوباره بسازد . او توانست از اين طريق به سرگرمي مورد علاقه اش ، نقاشي کردن بپردازد و به قدري در اين زمينه موفق شد که نمايشگاه خصوصي داير کند. تکنولوژي به افراد معلول کمک ميکند تا بتوانند همانند سايرين از مزيتهاي زندگي مدرن بهره مند شوند.
وي در رابطه با زندگي اش ميگويد: همه چيز تا سن 34 سالگي من خوب بود ، ازدواج موفقي داشتم،  دو فرزند خوب و سالم حاصل اين ازدواج بود و سلامتي مهمترين چيزي بود که خداوند به من داده بود. در سال 2000 من دچار بيماري شدم و اندک اندک اندام من دچار فلج شد به طوريکه ديگر حتي نتوانستم راه بروم . زندگي من تغيير کرد.همسرم از من جدا شد و من کاملا از ناحيه گردن به پايين فلج شدم. دچار افسردگي شدم و براي ادامه زندگي به مرکز نگهداري از معلولين رفتم. درآنجا کار با کامپيوتر را شروع کردم و اين نقطه عطف زندگي جديد من شد. حالا به قدري پيشرفت کرده ام که حضانت فرزندانم را به عهده گرفتم.
نقاشي هاي وي با الهام از تصاويري است که او در اينترنت ميبيند. هرکدام از آثار او حدود 320 پوند ارزش دارد . او قصد دارد با فروش کارهايش براي افرادي که مشکل وي را دارند پول جمع کند تا بتوانند از تکنولوژيهاي مفيد استفاده کنند.
او ميگويد: من مقالاتي منتشر کرده ام، سخنراني هايي در مورد بيماري ام داشته ام، دو فيلم ساخته ام و تصوير چهره خودم را در دست کار دارم.

خانم هنرمند ,  نقاشي , تکنولوژي

خانم هنرمند ,  نقاشي , تکنولوژي

خانم هنرمند ,  نقاشي , تکنولوژي

خانم هنرمند ,  نقاشي , تکنولوژي

منبع:pardad.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------