تصاویر: جذاب‌ترین خودروهای نمایشگاه شیکاگو



اخبار گوناگون - جذاب‌ترین خودروهای نمایشگاه شیکاگو

بزرگ‌ترین خودروسازان از سرتاسر دنیا، جدیدترین محصولاتشان را در نمایشگاه سالانه شیکاگو به نمایش گذاشتند.

بزرگ‌ترین خودروسازان از سرتاسر دنیا، جدیدترین محصولاتشان را در نمایشگاه سالانه شیکاگو به نمایش گذاشتند. خودروهایی که بی‌تردید سال 2014 را هیجان‌انگیزتر می‌کنند.

 نمایشگاه اتومبیل شیکاگو که هر سال در آمریکا برگزار می‌شود، یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های خودرو در جهان است.

هر ساله شرکت‌های بزرگ خودروساز، آخرین دستاوردهای خود در زمینه تکنولوژی، فناوری ساخت و هم‌چنین آخرین محصولاتشان را برای پرده‌برداری به این نمایشگاه بزرگ می‌آورند.

در صد و ششمین سالانه این نمایشگاه که در چندی پیش برگزار شد، خودروسازان بزرگ با جدیدترین اتومبیل‌های خود بازدیدکنندگان را غافل‌گیر کردند.

در ادامه با جنجالی‌ترین و پر بازدیدترین اتومبیل‌های به نمایش گذاشته در این نمایشگاه آشنا می شویم.

رولزرویس Phantom مدل 2014
جدیدترین خودروی رولزرویس با موتور 6.6 لیتری V12 و توان 624 اسب بخار، دارای شتاب 0 تا 100 کیلومتر در 6. 4 ثانیه است. حداکثر سرعت این خودرو نیز 250 کیلومتر بر ساعت تعیین شده است. این خودرو قوی‌ترین محصول ساخته شده توسط رولزرویس تاکنون بوده با این وجود شرکت سازنده این اطمینان را به مشتریان می دهد که این خودرو در کنار قدرت، تمام ویژگی‌های یک رولزرویس کلاسیک را دارد.

 

اخبار,اخبار گوناگون,جذاب‌ترین خودروهای نمایشگاه شیکاگو

 

 مازراتی Ghibli مدل 2014
علاقه‌مندان به خودرو که پیش از آغاز نمایشگاه، تیزرهای تبلیغاتی این خودرو را در اینترنت دیده بودند با آغاز نمایشگاه از جزئیات بیشتری در مورد این مدل مازراتی با خبر شدند. این خودرو در دو مدل تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل عرضه خواهد شد. قلب تپنده آن یک موتور توربوی دوقلوی 3 لیتری با توان 345 اسب بخار است که شتاب 0 تا 100 کیلومتر در 5.5 ثانیه را به همراه دارد. حداکثر سرعت آن نیز 280 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

  

اخبار,اخبار گوناگون,جذاب‌ترین خودروهای نمایشگاه شیکاگو

مرسدس‌بنز S600
محصول جدید بنز با موتور توربوی دوقلوی V12 مختص کلاس S در نمایشگاه امسال ظاهر شد. S600 می‌تواند 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت را تا 6. 4 ثانیه طی کند. و موتور قدرتمند آن 523 اسب بخار نیرو تولید می کند. حداکثر سرعتی که با این خودرو می توانید رانندگی کنید 260 کیلومتر بر ساعت است.

 

 اخبار,اخبار گوناگون,جذاب‌ترین خودروهای نمایشگاه شیکاگو


فورد Saleen Follmer مدل 2014
با اینکه فورد موستانگ امسال خوش ندرخشید در عوض مدل Saleen follmer از فورد توانست توجه ها را در این نمایشگاه به خود جلب کند. مدل 2014 این خودرو برداشتی از فورد موستانگ 1969 متعلق به جورج فولمر و موتور آن توانایی تولید 470 اسب بخار نیرو در 7200 دور در دقیقه را دارد.

اخبار,اخبار گوناگون,جذاب‌ترین خودروهای نمایشگاه شیکاگو

 

 کیا GT4 Stinger
کیا در سال‌های اخیر با طراحی خاص و ویژه خودروهایش نگاه‌های علاقمندان به اتومبیل را به سمت خود معطوف کرده است. کیا GT4 با وزنی کمتر از 2000 پوند و به کمک موتور 4 سیلندر توربو شارژر 2 لیتری حداکثر توان  305اسب بخاری را تولید می‌کند.

 

اخبار,اخبار گوناگون,جذاب‌ترین خودروهای نمایشگاه شیکاگو

 

ب‌ام‌و M4 کوپه مدل 2015
گویا خلاقیت و نوآوری در سری M4 کوپه ب‌ام‌و ادامه دارد. مدل 2015 این خودرو با موتور 6 سیلندر و توان 431 اسب بخار امکان شتاب‌گیری تا 100 کیلومتر در ساعت را در 4 ثانیه فراهم می کند که عدد قابل توجهی است.

 

اخبار,اخبار گوناگون,جذاب‌ترین خودروهای نمایشگاه شیکاگو

 
سوبارو Legacy مدل 2015
شاید سوبارو Legacy خودروی سوپراسپرت محسوب نشود اما در کلاس خودروهای سدان حاضر در نمایشگاه خوش درخشید.

 

اخبار,اخبار گوناگون,جذاب‌ترین خودروهای نمایشگاه شیکاگو

 
تویوتا FT – 1
این محصول تویوتا را می‌توان از رقبای سوپرا، 200 GT و حتی Scion FR – s در نظر گرفت. این خودرو که طراحی اولیه آن به سفارش بازی کامپیوتری گرن توریزمو انجام شده بود در نمایشگاه امسال شیکاگو ظاهر شد. به نقل از کارشناسان ، این محصول تویوتا رقیب جدی در طراحی ها ساختارشکن سوپر اسپرت ها و الهام بخش طراحی های آینده تویوتا خواهد بود.

 

اخبار,اخبار گوناگون,جذاب‌ترین خودروهای نمایشگاه شیکاگو

 

ب‌ام‌و i8
این سوپراسپرت هیبریدی از خودروساز بزرگ آلمانی پس از نمایشگاه برای اولین بار در افتتاحیه مسابقات المپیک زمستانی سوچی به نمایش گذاشته شد. تجربه رانندگی با این خودرو به هیچ وجه مشابه خودروهای هیبریدی موجود در بازار نیست. موتور ترکیبی این خودرو با توان 362 اسب بخار شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت 4. 4 ثانیه ای را به همراه دارد.

 

اخبار گوناگون - بازارخبر

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------