درخواست جنجالی کاربران اینترنت برای نوشیدن آب استخوان مقبره باستانی مصر



اخبار,اخبار گوناگون

به گزارش فارس به نقل از ورج، به تازگی باستان شناسان محفظه یک مقبره باستانی را در اسکندریه مصر گشوده اند و آنچه که از این مقبره به دست آمده جنجال عجیبی را در اینترنت به راه انداخته است.

 

بر خلاف آنچه که تصور می شد در این مقبره خبری از گنجینه های طلا یا ابزار ترسناک و منحصر به فرد نبوده است. کل چیزی که بعد از بررسی دقیق مقربه مذکور کشف شد عبارت بود از سه اسکلت از اشخاص مختلف و احتمالا سرباز که در حجم قابل توجهی از یک مایع قرمز رنگ قرار گرفته بود.

 

برخی کاربران اینترنت با مشاهده محتوای این مقبره و به خصوص آب قرمز رنگ موجود در آن خواستار خریداری و نوشیدن این مایع شده اند. آنها تصور می کنند که این آب استخوان می تواند انرژی بخش و افزایش دهنده طول عمر باشد و تا به حال 400 نفر از چنین کاربرانی با امضای درخواستی در سایت چینج، درخواست خود برای نوشیدن آب استخوان مذکور را ثبت کرده اند.

 

 

متخصصان و باستان شناسان شایعات منتشر شده در مورد ماهیت انرژی بخش و شفابخش مایع قرمز رنگ موجود در مقبره های باستانی مصر را رد کرده و می گویند مایع مذکور نوعی فاضلاب شهری است که احتمالا از جداره های آن و در طول 2000 سال گذشته به درون این مقبره نفوذ کرده است.

 

با این حال کاربران اینترنت از این استدلال ها راضی نشده اند و حتی به شوخی گفته اند اسکلت ها نمی توانند ادرار و مدفوعشان را دفع کنند!

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------