قانون عجیب یک رستوران در آلمان!



اخبار,اخبار گوناگون

صاحب یک رستوران با قانون عجیبی که برای رستورانش وضع کرد خبرساز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، صاحب یک رستوران در منطقه "بینز" آلمان با قانونی که برای رستوران خود در نظر گرفت تبدیل به سوژه رسانه ها شد. بنا به این قانون از ساعت 5 بعدظهر هر روز ورود افراد زیر 14 سال به این رستوران ممنوع است. "رادولف مارکل"، که صاحب این رستوران سنتی با نام "اوما کوچه" ( آشپزخانه مادربزرگ) است گفت که رفتار نامناسب برهی کودکان او را وادار کرد تا ورود افراد زیر 14 سال را از ساعت 5 بعدظهر به بعد ممنوع کند. او همچنین تبلویی را در مقابل رستورانش قرار داده که تاکید می کند این رستوران فقط مخصوص افراد بزرگسال است.

 

با وجود اینکه مارکل به تبعیض متهم شده است می گوید این تصمیم او با گذشت زمان و بر اساس تجربه اتخاذ شده است و می خواهد آن را تا همیشه اجرا نماید. مرکل در این باره به آژانس خبری خبری DPA آلمان گفت : " رفتار نوجوانان و والدین با یکدیگر طی چند سال گذشته بدتر شده است. بارها شاهد بوده ام که کودکان و نوجوانان در رستوران اقدام به پرتاب لیوان یا سفره رومیزی می کنند و والدین آنها یا نظاره گر فرزندان خود هستند و یا به آنها لبخند می زنند. ما اینجا نیستیم تا بچه ها را بزرگ کنیم یا به مهمانان و مشتریان ما خسارتی وارد شود."

 

اما تصمیم این رستوران دار با واکنش "برنارد فرانک، مدیر اداره ضد تبعیض آلمان روبرو شده است. او در گفتگو با n-tv گفت که تصمیم مارکل برای ممنوعیت وورد افراد زیر 14 سال به رستورانش در ساعت های خاص غیر قانونی است. او گفت که صاحب رستوران باید دلایلی موجه برای ورود تنها یک دسته خاص از مردم به رستوران خود داشته باشد و دلیل آزار و اذیت مهمانان از سر و صدای کودکان کافی نیست.

اخبار,اخبار گوناگون

 

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که در یک رستوران برای ورود افراد دارای سنین خاص قانون وضع می شود. سال گذشته صاجب یک رستوران ایتالیایی در "مورسویل" واقع در ایالت کارولینای شمالی در آمریکا ورود کودکان زیر 5 سال به رستورانش را ممنوع کرده بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------