سگی که به طرز عجیبی روی دوپا راه می‌رود! (+عکس)



اخبار,اخبار گوناگون,سگ

سگی که به طور مادرزاد ناقص متولد شده و تنها دو پا دارد به طرز عجیبی روی پاهای جلویی خود راه می‌رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پاتن سگی است که به طور ذاتی دارای یک ناهنجاری در بدن خود می‌باشد و به همراه صاحبش در فیلیپین زندگی می‌کند. او با وجود داشتن دوپای کمتر نسبت به سایر هم‌نوعان خود به راحتی زندگی می‌کند و راه می‌رود.

 

پاتن تنها با دوپا جلویی خود به طرز عجیبی تعادل خود را حفظ می‌کند و حتی می‌دود. این سگ طرفداران بسیاری در محله زندگی خود دارد و به نوعی به نماد شجاعت و امید زندگی تبدیل شده است. صاحب پاتن راننده کامیون است و در مصاحبه با یک رسانه محلی گفت: من شش سال پیش در نانوایی کار می‌‌کردم و یک روز یکی از همکاران 5 توله سگ را برای من آورد. از میان این 5 توله تنها پاتن را برای خود نگه داشتم و امروز وقتی راه رفتن و شادی او را می‌بینم به خود افتخار می‌کنم.

 

مرد فیلیپینی در ادامه گفت: از همان ابتدا که پاتن را برای خود نگه داشتم، دوستان و اعضای خانواده‌ام مرا سرزنش می‌کردند و می‌گفتند این حیوان با دوپا زیاد دوام نمی‌آورد و سرانجام می‌میرد. ولی من به پاتن بسیار اهمیت می‌دادم و به خوبی مراقبش بودم. امروز که او این‌گونه راه می‌رود دوستانم مرا بسیار تشویق می‌کنند.

 

پاتن دو سال اول زندگی‌اش را صرف یادگیری راه رفتن و حفظ تعادل کرد و سرانجام تلاش‌های بی‌وقفه او نتیجه داد. پاتن به صاحب خود بسیار علاقه‌مند است و برای جبران زحمات او با تمام قدرت از صاحبش مراقبت می‌کند. به گفته ساکنان محله زندگی پاتن واقعا مثل یک گارد محافظ برای صاحبش و خانه او می‌باشد. این سگ عجیب مقداری حسود است و زمانی که صاحبش به سگ دیگری توجه می‌کند واکنش نشان می‌دهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------