باور نمی‌کنید این اتفاقات واقعی و تصادفی باشد!



گاهی اوقات اتفاقات عجیب و غریبی در زندگی می‌افتد که با توجه به احتمالات، توضیح دادنشان غیرممکن است. در این مطلب اتفاقات شگفت انگیزی را در دنیا مشاهده می‌کنید که باورنکردنی و اسرارآمیز هستند.

 

انزو فراری بنیانگذار شرکت فراری در سال ۱۹۸۸ درگذشت. حدود یک ماه بعد فوتبالیستی به نام مسعود اوزیل به دنیا آمد. اگر به عکس آن‌ها نگاه کنید فکر می‌کنید برادران دوقلو هستند. آیا این تولدی دوباره نیست؟

اخبار,اخبار گوناگون

 

شباهت باورنکردنی جنیفر لارنس به بازیگر معروف مصری زبیده ثروت. به نظر شما این سفر در زمان نیست؟

اخبار,اخبار گوناگون

 

در سال ۱۸۹۸، ۱۴ سال قبل از غرق شدن کشتی تایتانیک، نویسنده‌ای به نام «مورگان رابرتسون» در کتاب «پوچی» داستان غرق شدن یک کشتی به نام «تایتان» را نوشته بود. اما فقط نام آن‌ها نیست که باعث ترسناک شدن این اتفاق می‌شود. هر دو کشتی واقعی و تخیلی «غرق نشدنی» توصیف شده بودند و ویژگی‌های فنی مشابهی داشتند، به تعداد کافی قایق نجات نداشتند و با یک کوه یخ در اقیانوس اطلس شمالی برخورد کردند. پس از غرق شدن تایتانیک، این کتاب با عنوان «غرق شدن تایتان» تحدید چاپ شد.

اخبار,اخبار گوناگون

 

آهنگساز مشهور «جورج هندل»از نظر مکانی، همسایه گیتاریست مشهور «جیمی هندریکس» بود، اما از نظر زمانی دو قرن از هم فاصله داشتند. هندل در لندن و در پلاک ۲۵ خیابان بروک و هندریکس در پلاک ۲۳ خیابان بروک زندگی می‌کردند. هر دوی آن‌ها موسیقیدان‌ان فوق العاده‌ای بودند که تاثیر بسزایی روی پیشرفت موسیقی در دوره خودشان داشتند.

اخبار,اخبار گوناگون

 

اولین کسی که جانش را در ساخت و ساز سد هوور از دست داد «جورج تیرنی» بود که در ۲۰ دسامبر ۱۹۲۲ درگذشت. آخرین نفری هم که در ساخت و ساز این سد درگذشت «پاتریک تیرنی» پسر جورج بود. او هم در ۲۰ دسامبر جان خود را از دست داد.

اخبار,اخبار گوناگون

 

در سال ۱۸۹۵ در ایالت اوهایو دو اتومبیل تصادف کردند. این تصادف از این جهت عجیب است که در آن زمان تولید اتومبیل تازه شروع شده بود و در کل اوهایو فقط همین دو خودرو وجود داشت. متاسفانه، در آن زمان تصادف اتومبیل ثبت نمی‌شد و مدارکی از این تصادف باقی نمانده است.

اخبار,اخبار گوناگون

 

در بیوگرافی دو رئیس جمهور آمریکایی: آبرهام لینکلن و جان کندی، شباهت‌های زیادی وجود دارد. در اینجا تعدادی از آن‌ها را مشاهده می‌کنید:

 

هر دو توسط گلوله‌ای که در روز جمعه، قبل از جشن به پشت سرشان برخورد کرد کشته شدند. لینکلن قبل از عید پاک و کندی روز شکرگزاری کشته شدند. هر دو همراه همسرشان و یک زوج دیگر بودند.

 

هر دو چهار فرزند داشتند.

 

هر دو دوستی به نام بیلی گراهام داشتند.

 

کندی یک منشی به نام خانم لینکلن و لینکلن یک منشی به نام جان داشت.

 

جانشین هر دوی آن ها، معاونان رئیس جمهوری به نام جانسون بودند که هر دو جنوبی و دموکرات بودند.

اخبار,اخبار گوناگون

 

قبر‌های اولین و آخرین سربازان بریتانیایی که در جنگ جهانی اول کشته شدند، شش متر از یکدیگر فاصله دارد و سنگ قبر‌های آن‌ها رو به هم است. این چیدمان به هیچ وجه عمدی نبوده است.

اخبار,اخبار گوناگون

 

در کتاب «سرگذشت آرتور گوردون پیم» نوشته ادگار آلن پو، ماجرای چهار ملوانی را می‌خوانیم که از غرق شدن کشتی جان سالم به در بردند و مجبور شدند پادوی کشتی به نام ریچارد پارکر را بخورند. پو ادعا می‌کند که این داستان براساس یک ماجرای واقعی است، اما در واقع اینطور نیست. ۴۶ سال بعد از نوشتن این کتاب، یک قایق واقعی غرق شد و خدمه آن بعد از نجات گفتند که پادوی کشتی به نام ریچارد پارکر را خورده اند. این شایعاتی ایجاد کرد که نویسنده مشهور آمریکایی ماشین زمان دارد.

اخبار,اخبار گوناگون

 

در جولای ۱۹۷۵، ارسکین لارنس ابین ۱۷ ساله، ساکن جزایر برمودا در حال موتورسواری با یک تاکسی تصادف کرد. تقریبا یک سال قبل، باز هم در جولای، برادر ارسکین که او هم ۱۷ ساله بود کشته شد. او هم سوار همان موتور بود و در تصادف با یک تاکسی کشته شد که همان راننده پشت فرمانش بود و همان مسافر را می‌برد.

اخبار,اخبار گوناگون

 

روزی آنتونی هاپیکنز به کتابی به نام «دختری از پتروفکا» نوشته جورج فیفر نیاز فوری داشت تا برای نقشی که در آن بازی می‌کرد مطالع کند. او نتوانست کتاب را در هیچ فروشگاهی پیدا کند، اما بعدا کاملا اتفاقی یک نسخه از آن را در مترو پیدا کرد. وقتی هاپیکنز بعدا فیفر را دید، فیفر به او گفت که هیچ نسخه‌ای از کتابش ندارد و آخرین کتابش را به یکی از دوستانش قرض داده که آن را در مترو گم کرده است.

اخبار,اخبار گوناگون

برترین ها

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------