۱۰ کشتی تفریحی غول پیکر که برای مسافرت مناسب است



اخبار,اخبار گوناگون,کشتی تفریحی

 چه کسی است که از گذراندن دوران تعطیلات خود در یک کشتی تفریحی بزرگ لذت نبرد؟ به خصوص اگر این کشتی تفریحی بسیار غول پیکر، مجلل و مدرن باشد. امکانات بسیار مدرن، سالن های بازی و مسابقه، منظره های بدیع و هزاران ویژگی دوست داشتنی دیگر باعث شده که سفر با کشتی تفریحی یکی از مفرح ترین انواع سفرهای تفریحی باشد.

 

برخی از این کشتی های تفریحی چنان بزرگ هستند که در خود سالن اپرا، پارک سرگرمی و استخرهای بسیار بزرگ دارند. در حالی که بسیاری از مسافران در کابین های لوکس این کشتی ها استراحت می کنند برخی دیگر ترجیح می دهند بیشتر روی عرشه حضور داشته و از هوای دریا و مناظر خیره کننده آن لذت ببرند. در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با ۱۰ فروند از بزرگ ترین و مدرن ترین کشتی های تفریحی که اکنون در دریاها حضور دارند آشنا کنیم.

 

۱- ام اس سی اسپلندیدا- ۳۳۳ متر

اخبار,اخبار گوناگون,کشتی تفریحی

کشتی تفریحی «ام اس سی اسپلندیدا» (MSC Splendida) در سال ۲۰۰۹ ساخته شده و در واقع یک کشتی در درون کشتی دیگری است. این کشتی تفریحی بزرگ و زیبا می تواند ۳٫۵۰۰ مسافر را در خود جای داده و مهمانان از مدرن ترین امکانات تفریحی برخوردار خواهند بود. کشتی تفریحی اسپلندیدا با طول تقریبی ۳۳۳ متر، وزنی معادل ۱۳۷٫۹۳۶ تن داشته و دارای یک چشمه آب گرم، یک استخر، یک مرکز سرو نوشیدنی و چندین رستوران بزرگ است.

 

۲- ملوان دریاها- ۳۱۱ متر

اخبار,اخبار گوناگون,کشتی تفریحی

کشتی تفریحی «ملوان دریاها» (Mariner of the Seas) در سال ۲۰۰۳ ساخته شده و حدود ۳۱۱ متر طول دارد. این کشتی بسیار مشهور بوده و از کشتی های تفریحی مورد علاقه گردشگران خارجی به شمار می آید. ظرفیت آن بیش از ۴٫۵۰۰ مسافر بوده و ۱۴ عرشه دارد که باعث می شود وزن این کشتی تفریحی غول پیکر به ۱۳۸٫۲۸۹ تن برسد. در سال کنونی میلادی قرار است که این کشتی روزآمد شده و یک مرکز استارباکس و یک سالن مسابقه لیزری همراه با فضایی برای بانجی جامپینگ و ترامپولین و بسیار دیگر امکانات به آن اضافه گردد.

 

۳- ام اس سی دیواینا- ۳۳۳٫۵ متر

اخبار,اخبار گوناگون,کشتی تفریحی

کشتی تفریحی «ام اس سی دیواینا» (MSC Divina) مسافران خود را به یک سفر خاطره انگیز در دریای کارائیب می برد. این کشتی تفریحی نیز توسط کمپانی کشتی سازی ام اس سی ساخته شده و بعد از اسپلندیدا و فانتاسیا، بهترین کشتی تفریحی ساخت این کمپانی مشهور است. وزن این کشتی بیش از ۱۴۰٫۰۰۰ تن بوده و دارای ۱۴ عرشه و نزدیک به ۳۳۳٫۵ متر طول است که می تواند بیش از ۳٫۵۰۰ مسافر را در خود جای دهد.

 

۴- بریتانیا- ۳۳۰ متر

اخبار,اخبار گوناگون,کشتی تفریحی

این کشتی تفریحی یکی از زیباترین کشتی هایی است که در این فهرست آمده است. کشتی تفریحی «بریتانیا» هم برای کودکان و هم بزرگسالان بهترین محمل تفریحی دریایی به شمار می آید. از چشمه آب گرم تا فروشگاه و از سالن تئاتر تا باشگاه ورزشی را می توانید در این کشتی بیابید. کشتی تفریحی بریتانیا در سال ۲۰۱۵ ساخته شده و با ۱۴۱٫۰۰۰ تن وزن و نزدیک به ۳۳۰ متر طول می تواند ۳٫۶۰۰ مسافر را در خود جای دهد.

 

۵- فراری نروژی- ۳۲۵٫۵ متر

اخبار,اخبار گوناگون,کشتی تفریحی

این کشتی تفریحی که توسط یک کمپانی خطوط تفریحی دریایی نروژی به آب انداخته شده دارای رستوران های متعدد، نماهای بسیار زیبا برای لذت بردن از اقیانوس و امکانات خارق العاده دیگر است. همچنین کشتی «فراری نروژی» (Norwegian Breakaway) دارای ۳ سالن سینما، پارک آبی و یک مجموعه ورزشی بزرگ است. این کشتی در سال ۲۰۱۳ ساخته شده و با توجه به طول بیش از ۳۲۵٫۵ متری و وزن ۱۴۶٫۶۶۰ تنی خود می تواند تا ۴٫۰۰۰ مسافر را در خود جای دهد.

 

۶- رویای جهانی

اخبار,اخبار گوناگون,کشتی تفریحی

کشتی «رویای جهانی» (World Dream) دومین کشتی تفریحی بزرگ با این نام تجاری است که دارای یک رستوران بین المللی بسیار زیبا و بزرگ و انتخاب های متعدد در حوزه سرگرمی است. این کشتی غول پیکر با ۱۵٫۰۰۰ تن وزن و بیش از ۱۹ عرشه می تواند ۳۳۶۵ مسافر را با خود به سفر ببرد. کشتی «رویای جهانی» بیش از ۳۰ رستوران و محل سرو نوشیدنی دارد که هر یک تم خاص خود را دارد.

 

۷- آزادی دریاها- ۳۳۹ متر

اخبار,اخبار گوناگون,کشتی تفریحی

برای کسانی که می خواهند به مناطق زیبا دریای کارائیب سفر کنند بدون شک بهترین انتخاب کشتی تفریحی «آزادی دریاها» (Freedom of the Seas) خواهد بود که هیچ چیز برای یک مسافرت خانوادگی مفرح کم ندارد. این کشتی تفریحی در سال ۲۰۰۶ ساخته شده و در سال ۲۰۱۵ نوسازی شد و بیش از ۴۵۰۰ مسافر را در خود جای می دهد.

 

۸- افسانه نروژی- ۳۲۹٫۵ متر

اخبار,اخبار گوناگون,کشتی تفریحی

کشتی تفریحی «افسانه نروژی» (Norwegian Epic) که توسط موسسه فورمرز به عنوان بهترین کشتی تفریحی جهان شناخته شده دارای دو سالن تئاتر، یک پارک آبی، چشمه آب گرم، مرکز خرید و یک کافه گاردن است. طول این کشتی نزدیک به ۳۲۹٫۵ متر بوده و دارای ۱۵ عرشه است. این کشتی گنجایش بیش از ۴۰۰۰ نفر را داشته و بیش از ۱۵۳٫۰۰۰ تن وزن دارد.

 

۹- شادی دریاها-۳۴۸ متر

اخبار,اخبار گوناگون,کشتی تفریحی

کشتی تفریحی «شادی دریاها» (Ovation of the Seas) دارای امکانات خارق العاده ای است که در بسیاری از نمونه های دیگر دیده نمی شود. از امکانات لازم برای تجربیات ماجراجویانه تا استخرهای بسیار بزرگ، این کشتی دارای امکانات خارق العاده ای است و انتخاب های بسیاری در زمینه سرو غذا خواهید داشت. این کشتی در سال ۲۰۱۶ ساخته شده و با بیش از ۳۴۸ متر طول می تواند با سرعت ۴۰ کیلومتر بر ساعت بیش از ۴۰۰۰ مسافر را به درون دریا ببرد.

 

۱۰- سمفونی دریاها- ۳۶۲ متر

اخبار,اخبار گوناگون,کشتی تفریحی

 

بزرگ ترین کشتی تفریحی جهان با گنجایش ۶۶۸۰ نفر دارای امکانات بسیار لوکس و مدرنی است. کشتی «سمفونی دریاها» (Symphony of the Seas) بیش از ۲۳۰٫۰۰۰ تن وزن داشته و با ۱۶ عرضه خود می هر بار ۵۴۰۰ مسافر را به دریا می برد.

 

تابناک با تو

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------