ماجرای تغییر جنسیت ملکه زيبايي بریتانیا از زبان خودش +عکس



"جکي گرين" 19 ساله در حقيقت يک پسر متولد شده است و در ابتدا "جک" نام داشت. خيلي از دختر بچه ها آرزو دارند زمانيکه بزرگ ميشوند همانند "جکي گرين" مدل معروف 19 ساله بريتانيايي که اخير ملکه زيبايي اين کشور هم شده است باشند اما او گذشته عجيبي دارد که به تازگي پرده از آن برداشته است.

ماجرای تغییر جنسیت ملکه زيبايي بریتانیا از زبان خودش +عکس

او يک پسر متولد شده است و ميگويد از سن 4 سالگي اش متوجه شده است که خداوند در خلقت او اشتباه کرده و او بايد يک دختر به دنيا مي آمد. او معتقد است در جسمي که از آن متنفر بود زنداني شده بود و تا سن 15 سالگي 6 بار دست به خودکشي زد. او به قدري در شرايط بدي از نظر روحي قرار داشت که خانواده اش تمام چاقوها و تيغ ها و داروهاي خانه را از دست او پنهان کرده بودند.

  ملکه زيبايي بریتانیا,تغییر جنسیت,تغییر جنسیت ملکه زیبایی

 او بالاخره موفق شد در سن 16 سالگي رضايت خانواده اش را جلب کند و جوانترين فردي باشد در دنيا که عمل تغيير جنسيت انجام داده است. وي گفته است اگر اين عمل جراحي انجام نميشد و او مجبور بود مرد بماند مطمئنا خودش را ميکشت چرا که روح  و  بدنش سنخيتي با هم نداشته است.

  ملکه زيبايي بریتانیا,تغییر جنسیت,تغییر جنسیت ملکه زیبایی

  خانواده اش ميگويند بعد از انجام اين عمل رفتار او به کلي تغيير کرد و به يک دختر سر به زير و آرام تبديل شد و زندگي عادي اش جريان پيدا کرد.

او تاکيد ميکند مطمئن باشيد اگر من مرد بودم تا کنون خودم را کشته بودم . هيچ چيز به اندازه زن بودن براي من لذت بخش نيست. او ميگويد يک دختر عادي است که گذشته اي عجيب داشته است و اين واقعيت زندگي اوست.... / پرداد

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------