بیلبورد مخصوص تولید آب +عکس



دومین شهر بزرگ دنیا به نام "لیما" در پرو قرار دارد و مشکلات اب این شهر باعث شده است تا محققان آمریکای جنوبی دست به دست هم راهی جالب و ساده برای تامین آب این منطقه پیدا کنند.
مشکل آب آشامیدنی سالم در کشورهای مختلفی وجود دارد و مردم آن ها مجبور هستند از آب های معدنی با قیمت های بالا و یا از اب های ناسالم استفاده کنند. پرو یکی از کشورهایی است که قادر به تامین آب آشامیدنی برای مردانش نیست.

دومین شهر بزرگ دنیا به نام "لیما" در پرو قرار دارد و مشکلات اب این شهر باعث شده است تا محققان آمریکای جنوبی دست به دست هم راهی جالب و ساده برای تامین آب این منطقه پیدا کنند. آن ها به کمک هم بیلبوردهای آب آشامیدنی را تولید کرده اند.

بیلبورد تبلیغاتی , آب

این بیلبورهای تبلیغاتی می توانند رطوبت هوا را به خودشان می گیرند و سپس ان ها را تبدیل به آب آشامیدنی می کنند که در مخزن هایی که در ستون بیلبورد تعبیه شده است نگهداری می کنند.

این بیلبوردها در حالی ساخته شده اند که مشکلات آب در این شهر بسیار بالا رفته است و مردم مجبور هستند تا 20 برابر پول بیشتر از حد معمول برای بدست آوردن آب آشامیدنی بپردازند.

تا به حال چند بیلبورد به این سبک در شهر لیما بنا شده است و استقبال بسیار عالی نیز از آن شده است. گروه سازنده این بیلبوردها قصد دارد آن ها را وارد کشورهای محروم آفریقایی نیز بکند.

بیلبورد تبلیغاتی , آب

منبع:yjc.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------