بهم رسیدن برادران غریب بعد از 40سال +عکس



بهم رسیدن برادران غریب بعد از 40سال +عکس

فیلم خواهران غریب را حتما دیده اید که در آن دو خواهر دوقلو می توانند یکدیگر را پیدا کنند. حالا این داستان در واقعیت ولی در چین رخ داده است و دو برادر یکدیگر را پیدا کرده اند.


بهم رسیدن خواهر و برادرهای جدا از هم یا دوقلوهای که سال هاست از یکدیگر بی خبرهستند همیشه سوژه ای برای فیلمسازان بوده است اما این بار این داستان شیرین فیلمی در واقعیت رخ داده است.

در اواخر ماه پیش میلادی "زنگ یونگ" 41 ساله از طریق یکی از دوستانش متوجه شد که در شهری به فاصله 200 کیلومتری مردی زندگی می کند که دقیقا مشابه با او است. این شباهت تا حدی بود که دوستان نزدیک "زنگ" هم او را اشتباه گرفته بودند.دوست او گفته بود این مرد یک شرکت اتوبوسرانی کار می کند تا کار پیدا کردنش برای "زنگ" راحت تر باشد.

تصاویر دوقلوهای جدا از هم,یافتن برادر دوقلو
این مرد از روی کنجکاوی به شهر "نیاجینگ" سفر می کند و در آنجا با مردی به نام "لیو یونگ گنگ" روبرو می شود که در اصل برادر دوقلوی گمشده اش است! آن ها 41 سال از یک دیگر دور بودند تا اینکه سرانجام بر اثر یک کنجکاوی یکدیگر را پیدا کردند.

این دو برادر در سال 1972 به دنیا امده اند اما خانوادشان به خاطر فقر مجبور شدند بچه ها را به خانواده های دیگری بسپارند. آن ها پس از پیدا کردن یکدیگر به سراغ مادرشان رفتند و توانستد مادر 74 ساله شان را نیز پیدا کنند..... /  yjc.ir

تصاویر دوقلوهای جدا از هم,یافتن برادر دوقلو

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------