نقاشی های شگفت انگیز یک زن آلمانی روی بدن انسان +عکس



يک خانم هنرمند آلماني به نام"جسين مارودل" به جاي نقاشي روي بومهاي کرباسي سنتي از بدن انسانها براي اين کار استفاده ميکند.
او با استفاده از تلفيق رنگها و اجزاي بدن سوژه هايش ، نقاشي هاي جالبي خلق ميکند که باعث شهرت جهاني او شده است. او تصاوير رودخانه ها، کوهها و ديگر مناظر طبيعي و همچنين تصاويري از حيوانات را به عنوان مدل نقاشي اش انتخاب ميکند.

 نقاشی,نقاشی روی بدن,آموزش نقاشی

وي اين نقاشي ها را با استفاده از رنگهاي خاصي که از ترکيب آب معدني و گل حرارتي با رنگ طبيعي بدست مي آيد خلق ميکند. اين هنرمند 25 ساله که علاقه فراواني به طبيعت دارد ميگويد اين کار را زمانيکه در يک يتيم خانه هندي براي تکميل مدرک دانشگاهي اش کار ميکرده است الهام گرفته و تصميم گرفته از آن استفاده کند.
او سبک نقاشي هايش را "رئال و سورئال" ميداند و گاهي با رنگ و روغن به نقاشي روي بوم ميپردازد. او معتقد است نقاشي روي بدن قدمت بسيار بالايي دارد و هنوز هم در جمعيت قبيله اي اين سبک نقاشي از محبوبيت خاصي برخوردار است.
او در مصاحبه اش گفته است نقاشي بزرگترين عشق زندگي اوست و تصميم دارد تا هرزمان که بتواند به اين کار ادامه دهد. وي کلاسهاي آموزش ويژه نقاشي روي بدن انسان نيز داير کرده است که علاقه مندان به اين سبک نقاشي در آن ثبت نام ميکنند.... /

 نقاشی,نقاشی روی بدن,آموزش نقاشی

 نقاشی,نقاشی روی بدن,آموزش نقاشی

  منبع:پرداد

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------