پسری که هیچ چیز را فراموش نمی کند +عکس



بسیاری از ما اتفاقات خاص مانند جشن های تولد و عروسی ها را از یاد نمی بریم اما حضور ذهن در مورد این جوان معنای دیگری دارد.

ذهنی به وسعت اقیانوس ها

 

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، "Aurelien Hayman" کسی است که ذهنی به وسعت اقیانوس ها دارد چرا که او می تواند همه چیز را به خاطر داشته باشد.

 

او تمام اتفاقاتی که می تواند در یک دهه گذشته برایش اتفاق افتاده است را مو به مو به یاد آورد. او می داند 4 سال پیش در چنین روزی چه لباسی پوشیده است و یا چه غذایی خورده او حتی نوع اب و هوای آن روز را نیز به یاد دارد.

 

این جوان 20 ساله از جمله افراد خاصی در دنیا است که ذهنی بسیار بزرگ و به گفته پزشکان "autobiographical" دارد. تنها کافی است یکی از روزها دوره نوجوانی را به او بگویی تا او تمام اتفاقات آن روز را برای شما بازگو کند.

 

این به خاطر آوری تنها به لباس و غذا محدود نمی شود چرا که او می تواند تمام برنامه های تلویزیونی که تماشا کرده است و همچنین مکالماتی که در طول روز انجام داده است را به یاد می آورد.

 

او می گوید از سن 14 سالگی متوجه این حضور ذهن خودم شدم و سعی کردم تا آن را بیشتر از قبل تقویت کنم. این درحالی است که تنها 20 نفر در دنیا هستند که این گونه ذهنی دارند./باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------