خرید خودرو به سادگی خرید نوشابه!



بلافاصله پس از انداختن سکه، اتومبیل مورد نظر به‌صورت خودکار و به کمک آسانسور پایین می‌آید و خریدار می‌تواند آن را با خود به خانه ببرد.

بلافاصله پس از انداختن سکه، اتومبیل موردنظر به‌صورت خودکار و به کمک آسانسور پایین می‌آید و خریدار می‌تواند آن را با خود به خانه ببرد.

تصور کنید خرید خودرو به سادگی خرید یک بطری نوشابه شود. نمایشگاه «کاروانا» (Carvana) این رؤیا را به واقعیت تبدیل کرده است.

این شرکت هفته گذشته در ناشویل، نمایشگاه بسیار بزرگ و جدیدی را برپا کرد که به خریداران اجازه می‌دهد به‌سادگی انتخاب یک دسر، اتومبیل موردعلاقه خود را انتخاب کنند و به‌صورت کاملاً آنلاین خودروی موردپسندشان را بخرند.

اخبار , اخبار گوناگون,بهترین روش خرید خودرو,نمایشگاه خودرو کاروانا


این نمایشگاه 5 طبقه‌ی شیشه‌ای رؤیایی، گنجایش نگهداری از 20 اتومبیل را دارد و در واقع اولین جایگاه داد و ستد سکه‌ای و کاملاً خودکار خودرو در جهان است. بله! درست شنیدید. این مرکز با سکه کار می‌کند؛ اما در واقع مشتری‌ها باید در ابتدا به سایت «کاروانا» مراجعه، خودرو را انتخاب و خریداری کنند. سپس به این برج شیشه‌ای بروند و اتاقکی را که نام آن‌ها روی آن قرار دارد، پیدا کنند.

اخبار , اخبار گوناگون,بهترین روش خرید خودرو,نمایشگاه خودرو کاروانا


در پایان تنها با انداختن یک سکه مخصوص درون دستگاه روند خرید را تکمیل کنند. بلافاصله پس از انداختن سکه، اتومبیل موردنظر به‌صورت خودکار و به کمک آسانسور پایین می‌آید و خریدار می‌تواند آن را با خود به خانه ببرد. 

 

اخبار گوناگون - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------