رالی خودروهای اسباب بازی +عکس



رالی خودروهای اسباب بازی +عکس

رالی با خودروهای اسباب بازی ایده ای بسیار جالب می تواند باشد که گروهی از علاقمندان به بازی های سرگرم کننده در سال 2010 آن را برای اولین بار آغار کرده اند.

رانندگی یکی از کارهایی است که پسرها حتی از دوران کودکی علاقه خاصی به آن دارند به همین علت دوست دارند از خودروهای برقی کوچک اسباب بازی در دوران کودکی استفاده کنند. این اسباب بازی ها البته گاهی وسیله ای برای بزرگسالان نیز می شود.
از سال 2010 هر ساله یکی از بامزه ترین و البته خطرناک ترین رقابت های رالی دنیا در انگلستان برگزار می شود که در آن شرکت کننده ها باید از خودروهای اسباب بازی برقی کودکان استفاده کنند که همین رالی را بسیار خطرناک می کند.

خودروهای اسباب بازی,خودرو,ماشین اسباب بازی

هدف از این بازی ها داشتن یک خودرو است که بتوان روی آن سوار شد و از تپه ای به سمت پایین با سرعت هر چه تمام تر امد. این سرگرمی البته شرایطی نیز دارد که باید رعایت شود برای مثال شرکت کننده ها نباید از  خودرو سقوط کرده یا با درخت برخورد کنند.
این بازی به طور کلی ارزان هم هست چرا که این خودروها حتما هم نباید کاملا سالم باشند چرا که با خودرویی شکسته که تنها چرخ داشته باشد نیز می توان این سرگرمی را انجام داد. جایزه این مسابقه نیز خیلی زیاد نیست وتنها آنچه برای ورودی داده می شود به برنده تعلق می گیرد.

خودروهای اسباب بازی,خودرو,ماشین اسباب بازی

خودروهای اسباب بازی,خودرو,ماشین اسباب بازی

منبع:yjc.ir

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------